شناسهٔ خبر: 67284196 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وزیر کشور:

میزان مشارکت به شدت در حال افزایش است

وزیر کشور: وزیر کشور با بیان اینکه میزان مشارکت به شدت در حال افزایش است، گفت: در راستای برگزاری انتخابات، عوامل اجرایی، استانداری ها، فرمانداری‌ها و ... آمادگی کامل دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین اهدای زمین به خانواده‌های خوش جمعیت استان مرکزی در شهر جدید امیرکبیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برگزاریانتخابات، عوامل اجرایی، استانداری ها، فرمانداری‌ها و ... آمادگی کامل دارند و تجهیزات کامل در آنجا توزیع شده است و یک انتخابات در نهایت امنیت و با صلابت کامل با امانت داری مخصوص دولت سیزدهم و شخص شهید جمهور که در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان داده شد، برگزار خواهد شد.

وی افزود: امانت داری و احساس مسئولیت شدید در دولت همچنان برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم برقرار است و روز به روز با رقابت بیشتر بین داوطلبان فضای انتخاباتی غلیظ‌تر می‌شود و امیدواریم با شور و شعور انتخاباتی مردم، به نتایج عالی دست پیدا کنیم. انتظار است داوطلبان و حامیان کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و با رعایت همه ضوابط قانونی انتخابات عالی برگزار و شخص اصلح انتخاب شود.

وزیر کشور تصریح کرد: براساس نظرسنجی‌ها میزان مشارکت به شدت در حال افزایش است، حدود ۶۰ هزار شعبه و ۹۰ هزار نقطه رای گیری و بیش از ۳۴۰ شعبه در خارج از کشور از جمله در عتبات عالیات و مکه و مدینه برای امر انتخابات مستقر خواهد شد.

وحیدی خاطرنشان کرد: نهضت مسکن و جوانی جمعیت به طور جدی ادامه خواهد داشت و امیدواریم این کار ارزشمند تا انتها همانگونه که توسط شهید رئیسی دنبال می‌شد توسط رئیس جمهور بعدی نیز دنبال شود و این وعده‌ای که مردم در انتظار آن هستند تا آخر به خوبی انجام شود.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما