شناسهٔ خبر: 67275719 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

سرپرست باشگاه تراکتور به اخبار مذاکره با علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی واکنش نشان داد.

اولین واکنش از مقصد احتمالی بیرانوند و ترابی

اولین واکنش از مقصد احتمالی بیرانوند و ترابی

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ سعید مظفری‌زاده درمورد انتخاب خود به عنوان سرپرست تراکتور تا زمان تعیین تکلیف مالکیتی این باشگاه، اظهار کرد: پس از جلسه مجموعه باشگاه، با استعفای هوشنگ نصیرزاده از مدیرعاملی تراکتور موافقت شد. امیدوارم او در باشگاه فولاد موفق باشد زیرا از افراد ارزشمند فوتبال ما است. مجمع باشگاه پس از این اتفاق مرا به عنوان مسئول اجرای مصوبات خود در راستای امور واگذاری و انتقال انتخاب کرد. امیدوارم کار به شکلی پیش برود که تراکتور لطمه نبیند.

به نقل از فارس وی درمورد آخرین وضعیت واگذاری تراکتور پس از جلسات اخیر با مدیران استانی، گفت: این مسائل کلانی است که باید مسئولان استان‌ آذربایجان شرقی، محمدرضا زنوزی، اعضای گروه سرمایه‌گذاری دریک و مجمع باشگاه درموردش تصمیم بگیرند. با این وجود امیدوارم هرچه است، ختم به خیر شود و بهترین برای تراکتور و فوتبال آذربایجان رقم بخورد.

سرپرست باشگاه تراکتور درواکنش به اینکه این تیم باید فصل آینده در سطح ۲ لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و هواداران نگران بلاتکلیفی تیم هستند، توضیح داد: شرایط فعلی باشگاه جای نگرانی دارد و هواداران هم حق دارند برای مسابقات لیگ برتر و آسیا نگران شرایط تراکتور باشند زیرا فصل نقل و انتقالات برای هر تیمی طلایی است. با این وجود وضعیت باشگاه در حال بررسی است و امیدوارم هرچه سریع‌تر تصمیماتی اتخاذ شود تا تراکتور هم وضعیت خود را بداند.

مظفری‌زاده درمورد اینکه آیا حس می‌کند زنوزی مالکیت خود در تراکتور را ادامه خواهد داد، گفت: من که آرزویم ادامه مالکیت زنوزی است و از صمیم قلب دلم می‌خواهد او و مجموعه دریک که یک سال کنارشان کار کردم و علاقه‌مندی، دلسوزی، خلوص و عشق‌شان را به تراکتور دیده‌ام، همچنان به کار خود ادامه بدهند. با این وجود الان بحث‌های دیگری مطرح است که امیدوارم مسئولان استان و گروه سرمایه‌گذاری زنوزی زودتر درموردش به نتیجه برسند تا خیر و صلاح باشگاه رقم بخورد.

وی درمورد مطرح شدن ادامه مذاکرات تراکتور با علیرضا بیرانوند پس از فسخ قرارداد او با پرسپولیس و اینکه شنیده می‌شود این باشگاه به دنبال جذب مهدی ترابی هم است، اظهار کرد: برای انجام هر کاری در ابتدا باید وضعیت باشگاه مشخص شود زیرا اولویت ما است. تا زمان مشخص نشدن واگذاری، انتقال یا هر تصمیم کلان دیگری درمورد باشگاه نمی‌توانیم قدم‌های بعدی را درخصوص نقل و انتقالات بازیکنان یا تعیین تکلیف کادرفنی برداریم.

سرپرست تراکتور درمورد اینکه آیا تاکنون مذاکره‌ای با این ۲ بازیکن انجام داده‌اند، توضیح داد: تنها بحث مطرح در مقطع فعلی در تراکتور، اداره باشگاه است که بین مسئولان استانی، گروه دریک و شخص زنوزی انجام می‌شود. تا زمان مشخص نشدن آن بحث اقدام خاصی را نمی‌خواهیم انجام بدهیم. من هم نهایت تلاش خود را می‌کنم تا این اتفاق هرچه سریع‌تر رخ بدهد و تصمیمی بگیریم که به خیر و صلاح شهر تبریز و مردم آذربایجان باشد.

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما