شناسهٔ خبر: 67270505 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

آشنایی با جدیدترین انواع آبچکان و ارگانیز کابینت

حضور اقلام موثری همچون آبچکان در آشپزخانه های ایرانی باعث شده تا علاوه بر خشک شدن سریع ظروف، نظم خاصی در این فضا حکمفرما گردد.

صاحب‌خبر -

آنچه در اغلب خانه های امروزی احساس می شود؛ کمبود فضاست. ساختمان ها دیگر مانند گذشته دارای مساحت زیاد و به صورت حیاط دار نبوده و از نظر ظاهری و مساحت به کلی متحول گردیده اند. همین امر، تغییراتی را در روند زندگی و همینطور استفاده از اقلام ضروری منزل به وجود آورده است. یکی از این اقلام که ردپای آن در آشپزخانه احساس می شود؛ آبچکان است. شاید در نگاه اول، این محصول، تنها به عنوان ابزاری مناسب برای گنجاندن ظرف های شسته شده به حساب آید؛ اما این همه تعبیری نیست که می توان از آن کرد.

آبچکان آمده تا از فضای محدود آشپزخانه های امروزی، بیشترین میزان استفاده را نماید. نه تنها آشپزخانه های محدود و کوچک، بلکه آشپزخانه های متوسط و بزرگ نیز به آن نیازمند هستند. با وجود این ابزار کاربردی، سطح کانتر آشپزخانه مورد استفاده بهینه قرار گرفته و نتایج مهمی همچون بهبود نظم و سازماندهی را به دنبال خواهد داشت. در ادامه به انواع آبچکان اشاره خواهیم کرد:

آبچکان داخل کابینتی:

آشپزخانه هایی که بالای سینک فضا دارند؛ می توانند این محصول را به صورت یک طبقه و یا دو طبقه داخل کابینت نصب کنند.در واقع این مدل آبچکان را در بالای ینک نصب م یکنند تا آب ناشی از ظروف به داخل سینک بریزد و باعث خشک شدن طبیعی ظروف شود. اگرچه این محصول به صورت توکار نصب شده و نظم آشپزخانه را مختل نمی سازد؛ اما دسترسی به آن نسبت به سایر آبچکان ها کمتر است.

آبچکان توکار:

ای محصول همانند یک سینک می باشد و به صورت مخفی داخل سنگ کابینت و اپن آشپزخانه نصب می گردد، به آن آبچکان توکار گفته می شود. حضور این محصول را بیش از همه در آشپزخانه های دارای جزیره می توان احساس کرد. به طور کلی محیط هایی که سعی در استفاده از اقلام توکار داشته و یا از نظر فضا دچار محدودیت هستند؛ می توانند با نصب آن، محدودیت را کنار بزنند.در واقع این مدل در جایی که شما کابینت برای نصب آبچکان نداشته باشید می توانید از آن استفاده کنید.

آشنایی با جدیدترین انواع آبچکان و ارگانیز کابینت

مدل دیواری:

دیوار بالای سینک، یکی از مناسب ترین نقاطی است که می توان این آبچکان را بر روی آن نصب و اجرا کرد. همچنین نقطه دیگری که برای نصب آن، مناسب به نظر می رسد؛ دیوار بالای کانتر آشپزخانه است. معمولا محیط های دارای فضای اندک که امکان نصب آبچکان های رومیزی را ندارند؛ این مدل را انتخاب کرده و با استفاده از پیچ و رولپلاک، اقدام به محکم کردن و تثبیت جایگاه آن می کنند.

مدل رو سینکی:

آبچکان رو سینکی روی سینک آشپزخانه جا خوش کرده و اقدام به نگهداری از انواع ظروف شسته شده می کند. این مدل را می توان دارای تفاوت اندکی با مدل رومیزی دانست که در ادامه، متوجه خواهید شد. آشپزخانه هایی که دچار محدودیت فضا نیستند، امکان استفاده از این مدل را خواهند داشت.

مدل رومیزی:

آبچکان رومیزی دارای سینی است تا آب حاصل از ظروف در آن تخلیه شود. بر خلاف مدل رو سینکی که فاقد سینی بوده و آب ناشی از ظروف بر روی سینک می ریزد. در این صورت، مشکلی به وجود نخواهد آمد؛ چرا که سینک نسبت به قطرات آب مقاوم بوده و واکنش منفی نشان نمی دهد.

اگر کابینت جزیره دارید، از آبچکان توکار کمک بگیرید

آبچکان توکار، تاثیر شگرفی در تکامل بخشیدن به کابینت های جزیره داشته است. در آشپزخانه هایی که سینک آنها روی جزیره نصب می گردد، می توان از آبچکان توکار بهره برد تا هم مفهوم زیبایی شناختی تعبیر یابد و هم از فضای موجود، استفاده عقلانی به عمل آید. آبچکان توکار استیل کابینت پشت سینک یکی از جدیدترین محصولاتی است که خود را به آشپزخانه های دارای کابینت جزیره، نزدیک نموده است. این محصول را می توان نوعی سبد استیل دانست که با رویه کابینت، هم سطح گشته و نظم خاصی را به آن اعطا می کند.

این محصول کاملا توکار است و می توان به صورت زیر صفحه ای هم آن را نصب کرد که در این صورت لبه های آن پنهان شده و با نگاه کردن به آن از فاصله دور، به سختی متوجه حضورش بر روی کابینت جزیره خواهید شد. اگر به نظم و آراستگی آشپزخانه تان اهمیت می دهید و می خواهید در سریع ترین زمان به ظروف مصرفی روزانه، دسترسی داشته باشید، قطعا این نوع آبچکان، انتخاب ایده آلی برایتان خواهد بود.این آبچکان در دو مدل مستطیلی و مربعی در بازار وجود دارد که معمولا از مدل مستطیلی برای پشت سینک استفاده می کنند و از مدل مربعی برای صفحات کوچکتر و در کنار سینک استفاده می کنند.

آشنایی با جدیدترین انواع آبچکان و ارگانیز کابینت

اگر سینک جلوی پنجره دارید از آبچکان روی سینک استفاده کنید

حضور انواع آبچکان روی سینک باعث شده تا دیگر دغدغه خشک کردن ظروف و مرتب کردن سینک آشپزخانه به سراغ خانم ها نیاید. تاثیر غیر قابل انکار این محصول در افزایش نظم و یکپارچگی سینک را نمی توان نادیده گرفت. البته این محصول نیامده تا فقط شلوغی روی سینک آشپزخانه را برطرف سازد؛ بلکه آمده تا به خانم خانه، کمک بیشتری نماید.

با قرار دادن این آبچکان بر روی سینک جلوی پنجره می توان هم به ظرف های شسته شده سروسامان داد و هم از نور طبیعی بیرون برای خشک کردن سریع تر آنها کمک گرفت. اگر پنجره را باز کنید و اجازه دهید تا نور طبیعی خورشید به داخل آشپزخانه بتابد؛ با این کار نه تنها یک فضای دلباز و مطبوع را به وجود می آورید؛ بلکه فرآیند خشک کردن ظروف را آسان تر خواهید کرد.

آبچکان رومیزی پر مصرف ترین ارگانیز کابینت

آبچکان رومیزی را می توان پر مصرف ترین و برترین ارگانیز کابینت خطاب کرد. این محصول، نیازمند حضور حتمی در سینک جلوی پنجره نبوده و هر کجا از کانتر آشپزخانه می توان آن را قرار داد. این آبچکان با قرار گرفتن بر روی کانتر، هم انتظاران مخاطب از لحاظ زیبایی را برآورده می سازد و هم آشپزخانه ای منظم را شکل می دهد. جایی که انگیزه بیشتری برای ماندن را به خانم های خانه خواهد داد.

یکی دیگر از امتیازات برجسته آبچکان رومیزی، قابلیت حمل و جابجایی آسان آن است. این موضوع باعث شده تا محبوبیت این محصول، دو چندان گردد. بنابراین هر زمان که نیاز به تنوع احساس کردید، می توانید آن را از یک نقطه به نقطه دیگر انتقال داده و تغییرات کوچکی را در محیط آشپزخانه به وجود آورید!

آشنایی با جدیدترین انواع آبچکان و ارگانیز کابینت

تهیه انواع ارگانیز از فروشگاه ایما یراق

در گذشته، مردم تاکید بیشتری بر روی خرید محصولات مورد نیاز خود به صورت حضوری داشتند؛ شاید به این دلیل که اعتماد آنها به فروشگاه های آنلاین، سخت جلب میشد. اما حالا که خرید آنلاین بر خرید حضوری پیشی گرفته و بیش از نیمی از خریداران، این روش از خرید را انتخاب می کنند؛ دیگر بی اعتمادی ها از بین رفته و اطمینان، جای آن را پر کرده است. پس اگر در پی خرید ارگانیز کابینت همچون آبچکان هستید، می توانید شما هم با انتخاب این شیوه از خرید، راحتی و آسایش را از آن خود کنید.

ایما یراق، به شما خریداران عزیز کمک می کند تا به روزترین، متنوع ترین و قیمت مناسب ترین ارگانیزهای آشپزخانه را تهیه کرده و در نهایت به آبچکان مورد پسند خود دست یابید. در این مجموعه تلاش شده تا کیفیت بر قیمت اولویت یابد. بنابراین همه چیز مهیاست تا شما بهترین خرید عمرتان را تجربه کنید!

این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها:

نظر شما