شناسهٔ خبر: 67298371 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

جانشین نصیرزاده هرگونه مذاکره با سه بازیکن پرسپولیس از سوی تراکتور را تکذیب می‌کند.

واکنش تراکتور به خرید ۳ ستاره پرسپولیس

واکنش تراکتور به خرید ۳ ستاره پرسپولیس

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ از زمانی که دانیال و ترابی و بیرانوند در مراسم ختم همسر محمدرضا زنوزی حضور یافتند، گمانه‌زنی زیادی پیرامون این سه بازیکن و انتقال احتمالی آنها به تراکتور برای لیگ بیست و چهارم وجود داشت.

به گزارش ورزش سه، این موضوع به خصوص بعد از فسخ یک طرفه قرارداد بیرانوند و شکست پرسپولیس در جلب رضایت دانیال و ترابی به وجود آمد و در حالی که هنوز تکلیف وضعیت باشگاه تراکتور روشن نیست، شایعاتی در مورد توافق پیرامون این سه بازیکن وجود داشت.

سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی تراکتور در این خصوص گفت: ما در فصل نقل و انتقالات قرار داریم و یک مقطع طلایی برای شکل‌گیری هر تیمی است. باید نفرات و کادر انتخاب شوند تا بتوانند در طول فصل عملکرد خودشان را داشته باشند. اما ما الان تمام تمرکزمان روی واگذاری است و مجمع باشگاه این مسیر را دنبال خواهد کرد و تا زمانی که به نتیجه قطعی نرسیم، وارد سایر مباحث از جمله نقل و انتقالات نخواهیم شد.

وی افزود: من کاملا تکذیب می‌کنم و هیچ مذاکره‌ای با این نفرات انجام ندادیم و تمام سیاست‌گذاری ما روی واگذاری باشگاه است و شخص بنده، مجمع باشگاه و آقای زنوزی تنها امور واگذاری باشگاه را پیش می‌بریم.

این در حالی است که تعداد زیادی از بازیکنان تراکتور با پایان قرارداد مواجه شده‌اند و سرخپوشان باید هرچه سریع‌تر به استقبال پنجره تابستانی بروند.

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما