شناسهٔ خبر: 67298814 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

اوکراین با کامبک دیدنی خود، تعیین سرنوشت گروه E را به هفته پایانی موکول کرد.

اسلواکی ۱ – ۲ اوکراین/ کامبک زردها، سرنوشت گروه را پیچیده کرد + فیلم

اسلواکی ۱ – ۲ اوکراین/ کامبک زردها، سرنوشت گروه را پیچیده کرد + فیلم

صاحب‌خبر -

در ادامه مسابقات دور دوم یورو ۲۰۲۴، تیم‌های ملی اسلواکی و اوکراین در گروه E به مصاف هم رفتند که اوکراین موفق شد در دوسلدورف با نتیجه دو بر یک حریفش را شکست دهد.

تنها ۱۷ دقیقه از شروع بازی اسلواکی و اوکراین گذشته بود که ارسال هاراسلین از سمت چپ به تیر دوم با ضربه سر ایوان شارانز وارد دروازه اوکراین شد تا اسلواک‌ها نشان دهند، پیروزی مقابل بلژیک در هفته نخست اتفاقی نبوده است.  

اوکراین تحت تاثیر بازی اسلواکی قرار گرفته بود و نمایش خوبی نداشت اما با این حال موفق شد در نیمه دوم به گل برسد.  آنها در دقیقه ۵۴ و بر خلاف جهت جریان بازی روی یک ‏ضدحمله سریع به گل تساوی رسیدند. ‏

اوکراین که با زدن این گل امیدوار شده بود و از ترس از حذف فرار کرده بود، بازی بهتری به نمایش گذاشت و درحالی‌که ۱۰ دقیقه به پایان وقت قانونی مانده بود رومن یارمچوک که ‏۱۳ دقیقه قبل به جای آرتم دووبیک، پدیده گلزنی خیرونا، وارد ‏زمین شده بود دروازه اسلواکی را باز کرد تا اوکراین پیروز این مسابقه شود.

با این نتیجه اوکراین و اسلواکی هر دو سه امتیازی شدند و در کنار رومانی سه امتیازی قرار گرفتند. بلژیک تنها تیم بدون امتیاز این گروه است که فردا به مصاف رومانی می‌رود.

نظر شما