شناسهٔ خبر: 67270319 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهید چمران الگوی بسیجیان

منتخب مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری: خدمت به مردم و انقلاب شهید چمران را از آمریکا به خط مقدم جبهه‌ها کشاند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ آیت الله عباسی منتخب مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری در همایش بسیج اساتید در دانشگاه اراک گفت: بسیج اساتید سرمایه‌ا‌ی برای کشور است که می‌توانند چرخ‌های توسعه در کشور را حرکت دهد.
او با اشاره به شهادت دکتر چمران و اسم گذاری روز شهادت این شهید والا مقام به اسم روز بسیج اساتید افزود: شهید چمران از شخصیت‌های کلیدی در دفاع مقدس بود.

منتخب مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهید چمران دانشمندی که از آزمایشگاه‌های دانشگاه برکلی آمریکا به خط مقدم کردستان و خورستان آمد تا به مردم رنجدیده خدمت کند او فردی بود که از تعلقات دنیوی عبور کرده بود.
آیت الله عباسی در ادامه انتخابات را آزمونی برای تعیین سرنوشت دانست و گفت: مناظرات فرصت خوبی برای شناخت نامزدهاست.
او با اشاره به اینکه باید در مناظره‌ها اصول اسلام و اخلاق حفظ شود تصریح کرد: بداخلاقی و حذف نگاه انسانی به مسائل روش استکبار است که باید با تکیه بر اسلام از آن دوری کرد.
آقامحمدی رئیس بسیج اساتید استان مرکزی هم در گفتگویی نقش بسیج اساتید را در پیشرفت کشور و بزنگاه‌های مانند انتخابات تعیین کننده دانست.

<div id="video-display-embed-code_11232573"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263730/11232573?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما