شناسهٔ خبر: 60873886 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همیشه الگو

شهید چمران الگوی جوانان

مراسم بزرگداشت شهید چمران در دانشگاه تفرش برگزار شد.

صاحب‌خبر -

شهید چمران الگوی جوانانبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت شهادت دکتر چمران و روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه تفرش گفت: همه کشور‌ها با تهدید‌هایی روبرو هستند و اساتیدی مثل شهید چمران باید با شناسایی به موقع این تهدیدات در جهت برطرف کردن آن برای مردم قدم بردارند.

سرتیپ پاسدار حسین دقیقی عنوان کرد: دکتر چمران هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ تفکر جهادی و دشمن شناسی در شناخت تهدید‌ها و پیدا کردن راه حل برای مقابله با تهدید عمل کرده است.

او تربیت دانشجو در عرصه انسان پروری و اندیشه‌سازی را رسالت مهم اساتید در دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: دانشگاه موتور محرک ایجاد تفکرات جدید برای خروج از بحران است و دکتر چمران الگوی مقاومت، الگوی جهاد، الگوی شناخت دشمن و تبعیت از ولی امر است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که وجود رهبر معظم انقلاب، بسیج، چهره‌های تعیین کننده و سربازانی مانند شهید سلیمانی ستاره‌های روشن برای جوانان کشور ما هستند، ادامه داد: امروز راه نجات جوانان ما با توجه به ابزار و سرمایه‌گذاری‌های دشمن برای گمراهی جوانان، اساتیدی ممثل شهید چمران است تا در سنگر دانشگاه اندیشه‌سازی کرده و دستاورد‌های بزرگ نظام در عرصه‌های مختلف را برای جوانان تبیین و بازگو کنند.

رئیس دانشگاه تفرش نیز در این مراسم گفت: شهید چمران الگوی یک استاد بسیجی در تراز انقلاب اسلامی است که با توجه به تحصیل در یکی از برترین دانشگاه‌های دنیا، برای دفاع از مرز‌های کشور در برابر دشمن به ایران آمد.

سهیل واشقانی فراهانی گفت: اساتید بسیجی نیز باید با تولید علم و کار آفرینی بسیجی وار، به کشور در همه عرصه‌ها خدمت کنند.

نظر شما