شناسهٔ خبر: 61125530 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالیت یک هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی

توسعه تفکر بسیجی در بین جوانان منجر به افزایش گروه‎های جهادی در استان مرکزی شده است.

صاحب‌خبر -

فعالیت یک هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در استان مرکزیبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نشستی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بسیجیان با فرهنگ ولایتمداری، اخلاص، ساده زیستی، و تواضع همواره ما می‌توانیم را محقق کردند و قطعا رمز موفقیت ملت ایران در گام دوم انقلاب تفکر بسیجی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی با اشاره به فعالیت‌های جهادگران استان بیان کرد: امروز به برکت روحیه بسیجی در بین جوانان و نوجوانان استان مرکزی بیش از یک هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در سطح استان نقش آفرینی می‌کنند و گروه‌های جهادی با ترویج و تقویت فرهنگ بسیجی آینده درخشان ملت ایران را نوید می‌دهند.

او با تشریح فعالیت‌های کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: یکی از مهمترین موفقیت‌های استان مرکزی در هفت سال گذشته راه اندازی جریان ارزشی کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی بود که این جریان مردمی بنا به تأکیدات مقام معظم رهبری همچنان با قوت ادامه دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: جریان کنگره شهدای استان مرکزی در محور‌های محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی و پژوهشی، هنری و تبلیغاتی، فضای مجازی، زیرساختی و عمرانی و حمایتی اقدامات مهمی انجام داده که به واسطه این‌ها هزاران خدمت به مردم و استان ارائه شده است.

سردار کریمی ادامه داد: نهادینه سازی طرح هر طرح و هر خدمت به اسم یک شهید یکی از دستاورد‌های کنگره شهدای استان مرکزی است و روزانه به همت بسیج، سپاه، دستگاه‌های استانی و جریان‌های مردمی خدمات وسیعی به نام و یاد شهدای استان ارائه و انجام می‌شود.

نظر شما