شناسهٔ خبر: 67269731 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار اردبیل:

تامین نیازمندی‌های پیاده‌روی اربعین در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد

استاندار اردبیل گفت: تامین نیازمندی‌های پیاده‌روی اربعین حسینی سال جاری در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته و در جهت برگزاری باشکوه این رویداد هماهنگی‌های لازم انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی در جلسه ستاد هماهنگی پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین رویداد مهم و حرکتی عظیمی است و در جهت اعتلای مکتب امام حسین (ع) و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) تأثیرگذاری بسیار ویژه و مهمی دارد.

وی با اشاره به انتظارات و نیازمندی موکب‌های اربعین حسینی افزود: برگزاری نشست و شناسایی نیازمندی‌های موکب‌ها و هماهنگی برای مدیریت متمرکز و یا برنامه‌ریزی و تقسیم وظایف بین ستاد بازسازی عتبات و عالیات و موکب‌های اربعین انجام شود.

استاندار اردبیل اظهار داشت: مشارکت دستگاه‌های مختلف از جمله علوم پزشکی، حمل و نقل، هلال احمر، غله، شهرداری، صمت، جهاد کشاورزی، حج و زیارت، شرکت نفت، گمرک، صدا و سیما و سایر دستگاه‌های مرتبط در رویداد اربعین لازم بوده و خواستار اقدام هرکدام از دستگاه‌ها برای تأمین اقلام مورد نیاز برای خدمت‌رسانی در پیاده‌روی اربعین هستیم.

عاملی با اشاره به اقدامات خودجوش و مردمی موکب‌های اربعین، واگذاری برخی مسئولیت‌ها در روند پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) به موکب‌ها را یادآور شد و گفت: اصلی‌ترین وظیفه دستگاه‌های دولتی نظارت بر عملکرد موکب‌ها و نظم‌بخشی به روند امور است.

استاندار گفت: از فعالیت تشکل‌های مردمی که به صورت خودجوش در روند اجرای پیاده‌روی اربعین فعالیت می‌کنند، استقبال می‌شود و همکاری دستگاه‌های اجرایی با این تشکل‌ها مورد تأکید است.

نظر شما