شناسهٔ خبر: 67266389 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

استاندار اردبیل گفت:

پشتیبانی همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی از موکب‌های اربعین

دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در خدمات‌رسانی به موکب‌ها و حرکات خودجوش مردمی در ایام اربعین، نظم‌بخشی و پشتیبانی همه جانبه را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین،سید حامد عاملی در جلسه ستاد هماهنگی پیاده روی اربعین حسینی، اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین رویداد مهم و حرکتی عظیمی است و در جهت اعتلای مکتب امام حسین (ع) و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) تأثیرگذاری بسیار ویژه و مهمی دارد.
وی با اشاره به انتظارات و نیازمندی موکب‌های اربعین حسینی افزود: برگزاری نشست و شناسایی نیازمندی‌های موکب‌ها و هماهنگی برای مدیریت متمرکز و یا برنامه‌ریزی و تقسیم وظایف بین ستاد بازسازی عتبات و عالیات و موکب‌های اربعین، ضرورت دارد.
استاندار اردبیل مشارکت دستگاه‌های مختلف از جمله علوم پزشکی، حمل و نقل، هلال احمر، غله، شهرداری، صمت، جهاد کشاورزی، حج و زیارت، شرکت نفت، گمرک، صدا و سیما و سایر دستگاه‌های مرتبط در رویداد اربعین را یادآور شد و خواستار اقدام هر کدام از دستگاه‌ها در تأمین اقلام مورد نیاز برای خدمت رسانی در پیاده‌روی اربعین شد.
عاملی با اشاره به اقدامات خودجوش و مردمی موکب‌های اربعین، واگذاری برخی مسئولیت‌ها در روند پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) به موکب‌ها را یادآور شد و گفت: اصلی‌ترین وظیفه دستگاه‌های دولتی نظارت بر عملکرد موکب‌ها و نظم بخشی به روند امور است.
وی بیان کرد: تشکل‌های مردمی هم که به صورت خودجوش در روند اجرای پیاده روی اربعین فعالیت می‌کنند، استقبال می‌شود و لازم است همکاری‌های لازم با این تشکل‌ها در دستور کار باشد.

نظر شما