شناسهٔ خبر: 67269225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین

مشارکت بالا در انتخابات نشان از قدرت ملت

امروز در انتخابات پیش رو هرچه مشارکت بیشتر شود و رئیس جمهور با آراء بالا انتخاب شود، نشانگر قدرت ملت است.

صاحب‌خبر -

مشارکت بالا در انتخابات نشان از قدرت ملتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، درنشست نهضت روشنگری که به همت حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید تند گویان ذوب آهن در تالار امام رضا (ع) فولادشهر برگزار شد، گفت:امروز در انتخابات هرچه مشارکت بالا برود و رئیس جمهور با آراء بالا انتخاب شود، نشان قدرت ملت است و گفتمان سیاسی ما در دنیا شکل می‌گیرد و باعث بر طرف شدن بسیاری از مشکلات می‌شود و کشور را در ادامه راه مقتدر‌تر از گذشته خواهد کرد. 
سردار سرتیپ پاسدارحسین معروفی افزود: در انتخابات پیش رو لازم است رئیس جمهوری را مردم انتخاب کنند که در هرکجا فعالیت کرد منشا تحول شود و برای خدمت رسانی مانند آیت الله رئیسی حد و مرز قائل نشود و مقابله تهدیدات دشمنان را داشته باشد. وی، امنیت ایران را مرهون هوشمندی و پیروی از ولایت فقیه دانست و گفت: مردم پیوند بین امام و امت را رقم زدند و انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود همچنین در ۴۶ سال گذشته ملت هوشمند ایران ارتباط خود با امام و رهبری را ثابت کردند.

سردار سرتیپ پاسدارحسین معروفی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: کشور ایران به برکت حیات انقلاب اسلامی در سالیان گذشته به پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلفی دست یافته است و آیت الله رئیسی و شهدای خدمت با شهادتشان شعار‌های انقلاب را زنده کردند و شهید رئیسی دولت را بین مردم آورد و دولت را تگیه گاهی برای مردم کرد. وی مهمترین ویژگی شهید رئیسی را ولایت پذیری و ولایت مداری دانست و گفت: دنیا در روز ۸ تیرماه نظاره گر حرکت ملت ایران اسلامی است و مردم بدون نگاه سیاسی، همچون گذشته هر کجا پای منافع انقلاب اسلامی در خطر هست، از هر گویش، قبیله و قوم برای حفظ منافع کشور دور هم جمع شدند و از امامشان تابعیت کردند. 

نظر شما