شناسهٔ خبر: 67266985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تولید گلخانه‌ای گوجه سیاه در روستای خم پیچ خوانسار

در گلخانه ای در روستای خم پیچ شهرستان خوانسار گوجه سیاه تولید می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر جهاد کشاورزی خوانسار، هفت گلخانه را در این شهرستان فعال دانست و گفت: دو واحد از این گلخانه ها در روستاها محصول گلخانه ای تولید می کنند و در این گلخانه‌ها انواع خیار، گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای، گل رز و دیگر محصولات گلخانه‌ای تولید می‌شود.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11231777"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263505/11231777?width=600&height=350"></script></div>


اکبر مردانی افزود: در روستای خم پیچ خیار و گوجه فرنگی و در روستای کهرت فلفل دلمه‌ای تولید می‌شود و برای نخستین بار در یکی از این گلخانه‌ها در روستای خم پیچ گوجه سیاه کاشته شده است.
وی تولید سالیانه محصولات از این گلخانه‌ها را بیش از ۵۰ تن بیان کرد و گفت: خاک، آب چشمه و هوای سالم موجب کیفیت محصولات این شهرستان شده و این منطقه ظرفیت افزایش گلخانه و تولید محصولات سالم را دارد.
عزت اله زین الدینی گلخانه دار ۶۵ ساله اهل روستای خم پیچ خوانسار با احداث یک گلخانه ۳۰۰ متری اقدام به کاشت خیار و گوجه سیاه در این روستا کرده و ماهانه یک و نیم تن خیار از آن برداشت می‌کند.

تولید محصولات گلخانه ای در خوانسار تولید محصولات گلخانه ای در خوانسار تولید محصولات گلخانه ای در خوانسار تولید محصولات گلخانه ای در خوانسار تولید محصولات گلخانه ای در خوانسار تولید محصولات گلخانه ای در خوانسار

نظر شما