شناسهٔ خبر: 67228046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی:

بهره برداری از ۱۹۶ طرح در بخش کشاورزی در کشور

در هفته جهادکشاورزی، ۱۹۶ طرح در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در آئین افتتاح این طرح‌ها گفت: در هفته جهاد کشاورزی و در حوزه دامپروری در کشور ۱۹۶ طرح به بهره برداری می‌رسد.
محمد ابراهیم حسن نژاد افزود: همچنین ۹۰ طرح نیز در این هفته در استان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۵۲۶ میلیارد تومان با کمک سرمایه گزاران بخش خصوصی و کمک بخش دولتی افتتاح خواهد شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان هم در مراسم افتتاح گلخانه در گلپایگان گفت: بیش از سه هزار هکتار از مساحت گلخانه‌های استان اصفهان به کاشت محصولات گلخانه‌ای بویژه خیار، گوجه، بادمجان و سبزی جات اختصاص دارد که عمده شهرستان‌های فعال در این حوزه تیران کرون، دهاقان و شهرضا هستند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11224452"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4261803/11224452?width=600&height=350"></script></div>


مهرداد مرادمند افزود: عمده محصولات تولیدی گلخانه‌های استان به کشور‌هایی مانند روسیه، اوراسیا و کشور‌های عربی جنوب خلیج فارس صادر می‌شود.
به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، واحد پرورش اسب با ۸۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری در زمینی به مساحت ۴۸۰۰ مترمربع و ظرفیت پرورش ۴۶ راس اسب در شهرستان خوانسار به بهره برداری رسید.
همچنین مرحله دوم واحد تولید محصولات گلخانه‌ای ازجمله گوجه و فلفل و بادمجان در مساحت یک و نیم هکتار با هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرستان گلپایگان راه اندازی شد که ۱۲ هکتار آن در مرحله نخست به بهره برداری رسیده است.

بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور بهره برداری از طرح ها در بخش کشاورزی در کشور

نظر شما