شناسهٔ خبر: 67339713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده دور ششم مجلس شورای اسلامی:

مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشور داشته باشد

شهرکرد - ایرنا - نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تایید صلاحیت نامزد اصلاح طلب، حضور پرشور و گسترده ملت ایران در پای صندوق‌های اخذ رای ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، منصور میرزا کوچکی یکشنبه شب در همایش فرهنگیان حامی مسعود پزشکیان افزود: هرچند تایید و حضور شخصیت‌هایی با گرایش‌های مختلف مطابق سلیقه مردم هدف ما است اما باز هم به این شرایط قانع هستیم.

وی ادامه داد: ما در این دوره از انتخابات برای شکست نیامده‌ایم بلکه برای پیروزی و به دنبال آن ایجاد تغییر آمده‌ایم و این تنها با همت ملت ایران امکان‌پذیر است.

نماینده دور ششم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران ثابت کرد که خالص سازی محکوم به شکست است، گفت: هرچند جلوی خالص‌سازی در کشور گرفته شد اما برای ادامه این پیروزی همه باید در انتخابات هشتم تیرماه حضور پرشوری داشته باشند.

میرزا کوچکی اضافه کرد: همه مردان، زنان، فرهیختگان و به خصوص جوانان پای کار باشند و در این چند روز باقی‌مانده نهایت تلاش خود را برای پیروزی به کار گیرند.

وی با اشاره به جمع کردن ۵۲۰ امضا از سوی نمایندگان ادوار برای مسعود پزشکیان ادامه داد: تعدادی از این امضاها مربوط به نمایندگان اصولگرا است.

نماینده مردم بروجن در دور ششم مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: هر چند مسعود پزشکیان اصلاح‌طلب است اما اصولگرا نیز است و ستادی با عنوان اصولگرایان مسعود پزشکیان تشکیل شده و این نشان می‌دهد جمعی از مردم در کنار این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند.

وی افزود: امروز وظیفه تک‌تک ملت ایران است که از طریق فضای مجازی همه آحاد جامعه را پای صندوق‌های رای بکشانند.

میرزا کوجکی با بیان اینکه مسعود پزشکیان پیرو و ادامه دهنده دولت خاتمی است، گفت: اصولگرایان رای تکلیفی و رای اصلاح‌طلبان برای انتخاب کردن است و باید تلاش شود با یک تغییر، مردان زندگی و زنان سرپرست خانوار شرمنده خانواده خود نشوند.

وی یادآور شد: مسعود پزشکیان به عنوان نامزد اصلاح طلب این‌قدر برجسته، بزرگ و شخصیت بالایی دارد که نیازی به تخریب دیگران نیست.

نماینده دور ششم مجلس شورای اسلامی گفت: در پاسخ به کسانی که هنوز معتقدند هرکسی رییس‌جمهور شود، فرقی ندارد باید دانست با رای دادن و انتخاب اصلح به طور یقین شرایط تغییر می‌کند و گرفتاری مردم برطرف می‌شود هرچند نمی‌توان ادعا کرد که یک شبه همه مشکلات حل می‌شود.

میرزا کوچکی اظهارکرد: زنان این آب و خاک جلوی بسیاری از مشکلات ایستادند و به طور یقین جایگاه خاصی در کابینه دولت آینده مسعود پزشکیان دارند.

وی در پاسخ به کسانی که می‌پرسند چرا پزشکیان تاکید بر اجرای برنامه هفتم دارد، گفت: مگر می‌شود کشور را با روزمرگی اداره کرد تغییر باید در چارچوب قانون اساسی اتفاق افتد.

این نماینده ادوار مجلس ادامه داد: اگر قرار است سفره مردم رنگین شود باید مشکلات کشور با دنیا برطرف شوند.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما