شناسهٔ خبر: 67269162 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

اکنون نوبت احیای زاینده رود است

فعال سیاسی اصلاح‌طلب: فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای روحانی یک مرتبه در میدان نقش جهان خطاب به مردم اصفهان گفت که معضل دریاچه ارومیه حل شد و اکنون نوبت زاینده‌رود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از اصفهان، نورالله صلواتی در مراسم استقبال مردم اصفهان از مسعود پزشکیان با بیان اینکه ملت ایران به صحنه انتخابات آمدند و درپی آن اصلاحات نیز به صحنه آمد، اظهار کرد: امیدواری جبهه اصلاحات ایران با تأیید نامزد خود آقای پزشکیان زنده شد و این نیروی سیاسی بار دیگر در صحنه قرار گرفت.

وی با تقدیر از همراهی ظریف و مهرعلیزاده با پزشکیان در سفر به اصفهان و با انتقاد از اقتصاد بیمار و تورم و گرانی حاکم بر کشور، افزود: نیاز است که رابطه بین دولت و ملت بار دیگر به شکل روشنی برقرار شود، اختلاف طبقاتی کاهش یافته و ارزش ازبین رفته ریال بار دیگر بازگردد.

این فعال سیاسی وضعیت بازنشستگان را نامناسب دانست و گفت: دولت‌های گذشته همگی با شعار بهبود معیشت و کمک به مردم آمده‌اند اما اقداماتشان در این زمینه مناسب نبوده است.

وی با بیان اینکه کسانی که می‌گویند تحریم اثر نداشته شاید سفره‌ای پربها دارند، افزود: تغییر مدیریت‌ها باید سبب جلوگیری از اجحاف در حق مردم و با نگاه به عدم بکارگیری خویشاوندان و آقازاده‌ها باشد.

صلواتی گفت: مردم ما اهل حجاب هستند اما نباید با لجاجت بخواهیم این امر را تحقق ببخشیم.

وی تاکید کرد: آقای روحانی یک مرتبه در میدان نقش جهان خطاب به مردم اصفهان گفت که معضل دریاچه ارومیه حل شد و اکنون نوبت زاینده‌رود است.

انتهای پیام/

نظر شما