شناسهٔ خبر: 67278893 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مسئول ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس معرفی شد

طی حکمی از سوی ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در تهران جلیل حسنی به عنوان مسوول ستاد روستاییان و عشایر در استان فارس منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دولت اهتدالبه عنوان مسوول ستاد روستائیان و عشایر دکتر پزشکیان در استان فارس معرفی شد.

حسنی مسؤولیت های متعددی در مجموعه وزارت کشور داشته است که معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان آخرین سمت ایشان در دولت اعتدال بوده است.

وی در این رابطه اظهار داشت: حفظ وحدت و انسجام بین همه نیروهای حامی دکتر پزشکیان همراه با مشارکت حداکثری برای پیروزی در انتخابات و همچنین عزت و اقتدار کشور لازم و ضروری است.

مسوول ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس افزود: باید از اختلاف های جزیی پرهیز کرد تا با وحدت رویه و یک کار تیمی مشترک، در ایام باقی مانده از همه ظرفیت ها برای گرفتن نتیجه بهره ببریم.

حسنی  گفت: پیروزی در انتخابات با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ، امکان پذیر است فقط باید با همگرایی و هم افزایی و فعالیت های مستمر و تشکیلاتی بسترها را برای ایجاد انگیزه و حضور همه اقشار جامعه بخصوص جوانان و بانوان فراهم نماییم.

وی با بیان اینکه چندین ستاد در استان فعالیت دارند، اعلام کرد: ما تعامل و همراهی با همه ستادهای دکتر پزشکیان در استان داریم و در این راستا در ۳۷ شهرستان روسای ستادهای روستاییان و عشایری را مشخص کرده ایم که در حال تعیین روسای کمیته ها در ۹۷ بخش شهرستان های استان هستیم و به صورت شبکه ای همه ۲۲۲ دهستان و حدود ۸هزار روستای استان و ایلات عشایری را در جهت تبلیغاتی سالم و قانونمند تحت پوشش فعالیت های تبلیغی قرار می دهیم.

وی در پایان حضور مردم در انتخابات را بهترین و کارامدترین راه برای تاثیر گذاری مردم در سرنوشت خودشان دانست و از همه آحاد و اقشار مردم خواست که برای تغییرات در عرصه های مختلف اقتصادی . اجتماعی و فرهنگی مشارکت جدی و آگاهانه در انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما