شناسهٔ خبر: 67269161 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پزشکیان با مردم اصفهان همخوانی و همدلی دارد

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان در استان اصفهان گفت: پزشکیان همخوانی و همدلی بسیاری با مردم علم‌دوست، صادق و نیکوکار اصفهان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در مراسم استقبال مردم اصفهان از مسعود پزشکیان، او را مظهر صراحت و شجاعت و فردی پاک سرشت در حکمرانی دانست و اظهار کرد: مردم اصفهان براساس اصول انسانی انقلاب اسلامی دنبال ساخت آرمانشهر جمهوری اسلامی هستند و خواستار حاکمیت صداقت، شجاعت و شفافیت هستند.

وی افزود: اصفهان مظهر تکثر قومیت‌ها و فرهنگ و ادیان مختلف است و باید تبدیل به فرصت شود بدین سبب حضور پرشور امروز مردم اصفهان به معنای واقعی مظهر واعتصموا به حبل الله است.

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان در استان اصفهان او را مردمی و از جنس مردم دانست و ادامه داد: پزشکیان دلسوز ایران بوده و می‌خواهد از تبدیل امید به یاس و بهشت به سراب جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه مردم ایران از خودگذشتگی‌های بسیاری کرده‌اند، ادامه داد: پزشکیان علم‌دوست بوده، رفتار ارباب و رعیتی با مردم ندارد، باج به زورگویان فاسد نمی‌دهد و پاکدست، شفاف، نیک‌سرشت و پیشگام در امور خیریه است.

رضایی افزود: در طول مدتی که آقای پزشکیان وزیر بهداشت و درمان بود هیچ‌گاه اقدامی را بدون نظر کارشناسی از دیگران قبول نمی‌کرد

رضایی خاطرنشان کرد: همین خصوصیات باعث می‌شود که پزشکیان همخوانی و همدلی بسیاری با مردم علم‌دوست، صادق و نیکوکار اصفهان داشته باشد.

وی از پزشکیان خواست تا برای آزادی‌های اقتصادی و رعایت مالکیت خصوصی و ایجاد انگیزه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی برای اقشار کم‌درآمد چاره‌اندیشی کند.

رضایی خاطرنشان کرد: با ریاست جمهوری پزشکیان دانایان خانه‌نشین به میدان آمده و ناآگاهان از میدان مدیریت خارج می‌شوند.

وی از پزشکیان خواست که برای رفع معضل خشکی زاینده‌رود و فرونشست زمین در اصفهان راهکارهای کارشناسی را مدنطر قرار داده و اقدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما