شناسهٔ خبر: 67281054 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حسنی:

انتخابات بهترین راه برای اثرگذاری مردم است

مسئول ستاد روستاییان و عشایر مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در فارس گفت: حضور مردم در انتخابات بهترین و کارآمدترین راه برای تاثیرگذاری در سرنوشت خودشان است.

صاحب‌خبر -

جلیل حسنی اظهار کرد: همه آحاد و اقشار مردم برای تغییرات در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، مشارکت جدی و آگاهانه در انتخابات داشته باشند.

او افزود: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، پیروزی در انتخابات امکان پذیر است و تنها باید با همگرایی، هم افزایی و فعالیت‌های مستمر و تشکیلاتی بستر را برای ایجاد انگیزه و حضور همه اقشار جامعه بویژه جوانان و بانوان فراهم کنیم.

مسئول ستاد روستاییان و عشایر پزشکیان گفت: حفظ وحدت و انسجام بین همه نیرو‌های حامی پزشکیان همراه با مشارکت حداکثری مردم برای پیروزی در انتخابات و عزت و اقتدار کشور لازم و ضروری است.

حسنی با بیان اینکه چندین ستاد در فارس فعالیت دارند، اضافه کرد: باید از اختلاف‌های جزیی در میان حامیان پزشکیان پرهیز شود تا با وحدت رویه و کار تیمی مشترک، در ایام باقی مانده از همه ظرفیت‌ها برای گرفتن نتیجه بهره ببریم.

او ادامه داد: ستاد روستاییان و عشایر پزشکیان در فارس با همه ستاد‌های دکتر پزشکیان تعامل و همراهی دارد و روسای ستاد‌های روستاییان و عشایری ۳۷ شهرستان فارس نیز معرفی شده است و روسای کمیته‌ها در ۹۷ بخش شهرستان‌های استان نیز معرفی خواهند شد.

مسئول ستاد روستاییان و عشایر پزشکیان در فارس افزود: همه ایلات عشایری و ۲۲۲ دهستان و حدود هشت هزار روستای استان را تحت پوشش فعالیت‌های تبلیغاتی سالم و قانونمند قرار می‌دهیم.

نظر شما