شناسهٔ خبر: 67268960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زن جیب‌بر در مشهد دستگیر شد

مشهد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: زن جیب‌بر در مشهد هنگام سرقت از بانوان در اتوبوس، شناسایی و حین فرار دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

سردار احمد نگهبان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گزارش جیب بری‌های سریالی تلفن همراه از شهروندان توسط یک زن در محدوده خیابان «کوهسنگی» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری بانوان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران یکی از تیم های کلانتری بانوان مشهد، متهم را در حال زاغ زنی(زیر نظر گرفتن) مسافران اتوبوس ها مشاهده کردند که مظنون به سرقت همزمان با جیب بری از زن جوان متوجه ماموران انتظامی شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: این زن جیب بر با استفاده از شلوغی جمعیت به سوی یکی از خیابان‌های فرعی مشهد متواری شد که با هوشیاری ماموران کلانتری بانوان متهم پس از طی مسافتی کوتاه دستگیر و در بازرسی از کیف همراهش یک دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی گفت: متهم ۳۸ ساله در بازجویی های اولیه به ۱۵ فقره جیب بری تلفن همراه و وجه نقد از کیف پول شهروندان در ایستگاه های اتوبوس و فروش آن ها به یک مالخر در بلوار طبرسی شمالی مشهد اعتراف کرد.

نگهبان افزود: در ادامه این عملیات با هماهنگی مقام قضایی مالخر موردنظر نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۱۵ دستگاه تلفن همراه مسروقه، هشت عدد محافظ تلفن همراه و ۱۸۰ میلیون ریال وجه نقد کشف شد.

وی بیان کرد: در ادامه این عملیات یک مالخر دیگر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او نیز ۱۶ دستگاه تلفن همراه مسروقه و ۵۲ گارد محافظ تلفن همراه کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به شناسایی ۱۸ مال باخته از طریق گوشی‌های مسروقه اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

نظر شما