شناسهٔ خبر: 67269074 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

دستگیری زن جیب‌بر در مشهد

در پی گزارش جیب بری‌های سریالی تلفن همراه از شهروندان توسط یک زن در محدوده خیابان «کوهسنگی» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری بانوان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: زن جیب‌بر در مشهد شناسایی و حین فرار دستگیر شد.
 
سردار احمد نگهبان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گزارش جیب بری‌های سریالی تلفن همراه از شهروندان توسط یک زن در محدوده خیابان «کوهسنگی» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری بانوان قرار گرفت.
 
وی اضافه کرد: یکی از تیم های کلانتری بانوان، متهم را در حال زاغ زنی(زیر نظر گرفتن) مسافران اتوبوس ها مشاهده کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: مظنون به سرقت همزمان با جیب بری از زن جوان متوجه ماموران انتظامی و با استفاده از شلوغی جمعیت به سوی یکی از خیابان‌های فرعی متواری شد.
 
وی ادامه داد: با هوشیاری ماموران کلانتری بانوان متهم پس از طی مسافتی کوتاه دستگیر و در بازرسی از کیف همراهش یک دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.
 
نگهبان گفت: متهم ۳۸ ساله در بازجویی های اولیه به ۱۵ فقره جیب بری تلفن همراه و وجه نقد از کیف پول شهروندان در ایستگاه های اتوبوس و فروش آن ها به یک مالخر در بلوار طبرسی شمالی مشهد اعتراف کرد.
 
وی افزود: در ادامه این عملیات با هماهنگی مقام قضایی مالخر موردنظر نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۱۵ دستگاه تلفن همراه مسروقه، هشت عدد محافظ تلفن همراه و ۱۸۰ میلیون ریال وجه نقد کشف شد.
 
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در ادامه این عملیات یک مالخر دیگر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او نیز ۱۶ دستگاه تلفن همراه مسروقه و ۵۲ گارد محافظ تلفن همراه کشف شد.
 
وی با اشاره به شناسایی ۱۸ مال باخته از طریق گوشی‌های مسروقه اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

نظر شما