شناسهٔ خبر: 67268790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار همدان:

جهادگران طرح‌ها را با کمترین هزینه به سرانجام می‌رسانند

استاندار همدان گفت: بسیج سازندگی طرح‌ها را با با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به اجرا در می آورند.

صاحب‌خبر -

 علیرضا قاسمی فرزاد در همایش شکوه هجرت وقدردانی از جهادگران و طلایه داران اقتصاد مقاومتی گفت: بسیج سازندگی طرح‌ها کار را با کیفیت بالا و ۵۰ درصد تا یک سوم هزینه تمام شده معمول اجرایی می‌کند.

او گفت: این مجموعه از توان و تخصص نیروی متخصص، ادوات و ماشین آلات موجود استفاده کرده و تنها برای خرید مصالح و مواد اولیه هزینه پرداخت می‌کند بنابراین از این ظرفیت مناسب باید به شکل مناسب در جهت اجرا و تکمیل طرح‌ها استفاده کرد.

استاندار همدان همچنین گفت: سپاه و بسیج انصار الحسین در کنار دیگر نیرو‌ها و دستگاه اجرایی تلاش مناسبی برای اجرای طرح‌ها داشتند و همچنین مدیران استان در بخش‌های مختلف جهادی عمل کردند که محصول آن تقویت خدمت رسانی به مردم استان بوده است.

قاسمی فرزاد گفت: برای رفع مشکل آب و آبرسانی به همدان مسوولان در شرکت آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب دوران سختی گذراندند ولی سربلند بیرون آمدند.

او گفت: تلاش مدیران و کمک نیرو‌های مقاومت بسیج و سپاه، نیرو‌های جهادی و بسیج سازندگی موجب شد بحران‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.

استاندار همدان گفت: تفاهم نامه آبرسانی در یک مرحله برای ۱۶۰ روستا و در مرحله برای ۲۰۰ روستا منعقد شد که بخش قابل توجهی بهره برداری و بخشی هم در حال اجرا است.

قاسمی فرزاد گفت: ۳۵ عنوان طرح امروز با تلاش مجموعه‌های مختلف امروز در حال بهره برداری است که ماحصل اقدامات جهادی براداران و خواهران جهادگر است.

او با بیان اینکه فعالیت‌های سپاه منحصر به عرصه‌های داخلی نیست و این مجموعه در حوزه تقویت توان دفاعی و بازدارندگی میهن اسلامی نیز سربلند و درخشان ظاهر شده است، گفت: عملیات صادق الوعد که موجب شادی مردم و یاس و ناامیدی دشمنان شد حاصل تلاش سپاه و نیرو‌های هوا فضا همچنین همبستگی و توانایی نیرو‌های مسلح است.

استاندار همدان گفت: با هماهنگی و انسجامی که در کشور ایجاد شده مردم در هشتم تیرماه پای صندوق رای حضور یافته و با انتخاب فرد اصلح، خط نورانی و سرخ شهید رییسی را استمرار ببخشد.

منبع ا یرنا

نظر شما