شناسهٔ خبر: 67266997 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار همدان: علت واگذاری طرح ها به بسیج سازندگی اجرای پروژه ها با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت است

استاندار همدان با بیان اینکه جهادگران طرح ها را با کمترین هزینه به سرانجام می رسانند،گفت: علت واگذاری طرح ها به بسیج سازندگی اجرای پروژه ها با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت است. استاندار همدان با بیان اینکه جهادگران طرح ها را با کمترین هزینه به سرانجام می رسانند،گفت: علت واگذاری طرح ها به بسیج سازندگی اجرای پروژه ها با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد روز چهارشنبه در همایش شکوه هجرت وقدردانی از جهادگران و طلایه داران اقتصاد مقاومتی بیان کرد: بسیج سازندگی طرح ها کار را با کیفیت بالا و ۵۰ درصد تا یک سوم هزینه تمام شده معمول اجرایی می کند.

 

وی اظهار کرد: این مجموعه از توان و تخصص نیروی متخصص،ادوات و ماشین آلات موجود استفاده کرده و تنها برای خرید مصالح و مواد اولیه هزینه پرداخت می کند بنابراین از این ظرفیت مناسب باید به شکل مناسب در جهت اجرا و تکمیل طرح ها استفاده کرد.

 

استاندار همدان همچنین گفت: سپاه و بسیج انصار الحسین در کنار دیگر نیروها و دستگاه اجرایی تلاش مناسبی برای اجرای طرح ها داشتند و همچنین مدیران استان در بخش های مختلف جهادی عمل کردند که محصول آن تقویت خدمت رسانی به مردم استان بوده است.

 

قاسمی فرزاد افزود: برای رفع مشکل آب و آبرسانی به همدان مسوولان در شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب دوران سختی گذراندند ولی سربلند بیرون آمدند.

 

وی اضافه کرد: تلاش مدیران و کمک نیروهای مقاومت بسیج و سپاه، نیروهای جهادی و بسیج سازندگی موجب شد بحران ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.

 

استاندار همدان گفت: تفاهم نامه آبرسانی در یک مرحله برای ۱۶۰ روستا و در مرحله برای ۲۰۰ روستا منعقد شد که بخش قابل توجهی بهره برداری و بخشی هم در حال اجرا است.

 

قاسمی فرزاد اظهار کرد: ۳۵ عنوان طرح امروز با تلاش مجموعه های مختلف امروز در حال بهره برداری است که ماحصل اقدامات جهادی براداران و خواهران جهادگر است.

 

وی با بیان اینکه فعالیت های سپاه منحصر به عرصه های داخلی نیست و این مجموعه در حوزه تقویت توان دفاعی و بازدارندگی میهن اسلامی نیز سربلند و درخشان ظاهر شده است،خاطر نشان کرد: عملیات صادق الوعد که موجب شادی مردم و یاس و ناامیدی دشمنان شد حاصل تلاش سپاه و نیروهای هوا فضا همچنین همبستگی و توانایی نیرو های مسلح است.

نظر شما