شناسهٔ خبر: 67268727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهفر:

هر ۱۴ ساعت گازرسانی به یک صنعت در فارس انجام شده است

سرپرست شرکت گاز استان فارس در تشریح خدمات یک هزار روزه دولت سیزدهم از انتخاب این استان به عنوان استان معین سیستان و بلوچستان برای گازرسانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

وحید بهفر در نشست شرکت گاز فارس، در تشریح اقدامات این شرکت در مدت ۱۰۰۰ روز دولت خدمتگزار سیزدهم گفت: شرکت گاز استان فارس با توجه به کسب موفقیت‌های کم‌نظیر در کشور و استان فارس ضمن اجرای شبکه و گازرسانی به بیش از ۹۸.۹ درصد شهر‌ها و ۹۷ درصد روستا‌ها در پهنه وسیع این استان، آمادگی کامل خود را برای تسریع در گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد و به همین منظور به‌عنوان یکی از استان‌های معین گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان نیز انتخاب شده است.

او از اجرای ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در استان سیستان بلوچستان و ۴۲۱۷ کیلومتر در استان فارس طی دولت سیزدهم به نحو مطلوب خبر داد و گفت: ۸۶ هزار و ۶۱ و ۱۸ هزار انشعاب گاز به ترتیب در استان‌های فارس و سیستان بلوچستان نصب و اجرا شد. 

سرپرست شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه به طور متوسط هر ۱۴ ساعت گازرسانی به یک صنعت در استان فارس انجام شده است، گفت: در دولت سیزدهم شرکت گاز استان فارس عملیات گازرسانی به یک هزار و ۶۷۸ صنعت جدید در استان فارس و همچنین گازرسانی به کارخانه سیمان شهرک صنعتی خاش در استان سیستان بلوچستان را اجرایی کرد.

بهفر تعداد اشتراک‌پذیری مشترکین گاز را در دو استان فارس و سیستان و بلوچستان را مجموعا ۱۸۵ هزار و ۹۳۸ مشترک اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۵۰۰۰ مشترک از استان سیستان و بلوچستان و مابقی از استان فارس به شبکه گازرسانی متصل شده‌اند. 

او با اشاره به اینکه شبکه گازرسانی به شهر‌های استان فارس در سال جاری تکمیل می‌شود، گفت: با اقدامات انجام شده در ۱۰۰۰ روز خدمت شهید جمهور تعداد ۶ شهر در استان فارس و ۳ شهر در استان سیستان و بلوچستان از نعمت گاز برخوردار شدند.

سرپرست شرکت گاز استان فارس تعداد گازرسانی به روستا‌های استان فارس و سیستان بلوچستان را به ترتیب ۲۷۰ و ۱۲۷ روستا اعلام کرد و افزود: شرکت گاز استان فارس همواره ارتقای ظرفیت گازرسانی به بخش صنعتی و بهینه‌سازی آن را اولویت خود می‌داند.

بهفر گفت: شرکت گاز استان فارس به عنوان معین استان سیستان بلوچستان ظرفیت‌سازی به میزان ۳۰ هزار مترمکعب گاز برای این استان و ۴۰۹ هزار و ۹۱۴ مترمکعب گاز برای استان فارس در دوره ۱۰۰۰ روزه دولت خدمتگزار ایجاد کرده است.

نظر شما