شناسهٔ خبر: 67262256 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

جهش در گازرسانی صنعتی در فارس

صاحب‌خبر -

سرپرست شرکت گاز استان فارس، از گازرسانی به ۱۶۷۸ صنعت جدید در فارس و توسعه شبکه گاز در سیستان و بلوچستان در دوران دولت خدمتگزار خبر داد و گفت: به طور متوسط هر 14 ساعت، گازرسانی به یک صنعت در استان انجام شده است.

وحید بهفر امروز، 30 خردادماه در تشریح اقدامات شرکت گاز استان فارس در مدت 1000 روز دولت خدمتگزار گفت: شرکت گاز استان فارس با توجه به کسب موفقیت‌های کم‌نظیر در کشور و استان فارس ضمن اجرای شبکه و گازرسانی به بیش از 9/98 درصد شهرها و 97 درصد روستاها در پهنه وسیع این استان، آمادگی کامل خود را برای تسریع در گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد و به همین منظور به‌عنوان یکی از استان های معین گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان نیز انتخاب شده است.

وی در همین راستا از اجرای 1100 کیلومتر شبکه گذاری گاز در استان سیستان بلوچستان و 4217 کیلومتر در استان فارس به نحو مطلوب خبر داد و گفت: 87061 و 18000 هزار انشعاب گاز به ترتیب در استان های فارس و سیستان بلوچستان نصب و اجرا شد.

سرپرست شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه به طور متوسط هر 14 ساعت گازرسانی به یک صنعت در استان فارس انجام شده است، گفت: در دولت سیزدهم شرکت گاز استان فارس عملیات گازرسانی به 1678 صنعت جدید در استان فارس و همچنین گازرسانی به کارخانه سیمان شهرک صنعتی خاش در استان سیستان بلوچستان را اجرایی کرد.

بهفر تعداد اشتراک پذیری مشترکین گاز را در دو استان فارس و سیستان و بلوچستان را مجموعا 185938 اعلام کرد و گفت که از این تعداد 5000 مشترک از استان سیستان و بلوچستان و مابقی از استان فارس به شبکه گازرسانی متصل شده اند.

وی با اشاره به اینکه شبکه گازرسانی به شهرهای استان فارس در سال جاری تکمیل می شود، گفت: با اقدامات انجام شده در 1000 روز خدمت شهید جمهور تعداد 6 شهر در استان فارس و 3 شهر در استان سیستان و بلوچستان از نعمت گاز برخوردار شدند.

سرپرست شرکت گاز استان فارس تعداد گازرسانی به روستاهای استان فارس و سیستان بلوچستان را به ترتیب 270 و 127 روستا اعلام کرد.

وی با تأکید بر اینکه شرکت گاز استان فارس همواره ارتقای ظرفیت گازرسانی به بخش صنعتی و بهینه سازی آن را اولویت خود می داند، گفت: شرکت گاز استان فارس به عنوان معین استان سیستان بلوچستان، ظرفیت سازی به میزان 30 هزار مترمکعب گاز برای این استان و 409914 مترمکعب گاز برای استان فارس در دوره 1000 روزه دولت خدمتگزار ایجاد نموده است.

کپی لینک لینک کپی شد

نظر شما