شناسهٔ خبر: 67259942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست شرکت گاز استان فارس تشریح کرد:

خدمات دولت سیزدهم در بخش گازرسانی/ فارس استان معین سیستان و بلوچستان شد

زهرا عسگری

سرپرست شرکت گاز استان فارس در تشریح خدمات یک هزار روزه دولت سیزدهم از انتخاب این استان به عنوان استان معین سیستان و بلوچستان برای گازرسانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

وحید بهفر امروز، ۳۰ خردادماه در نشست شرکت گاز فارس، در تشریح اقدامات این شرکت در مدت ۱۰۰۰ روز  دولت خدمتگزار سیزدهم گفت: شرکت گاز استان فارس با توجه به کسب موفقیت‌های کم‌نظیر در کشور و استان فارس ضمن اجرای شبکه و گازرسانی به بیش از ۹۸.۹ درصد شهرها و ۹۷ درصد روستاها در پهنه وسیع این استان، آمادگی کامل خود را  برای تسریع در گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد و به همین منظور به‌عنوان یکی از استان‌های معین گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان نیز انتخاب شده است.

وی از اجرای ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در استان سیستان بلوچستان و ۴۲۱۷ کیلومتر در استان فارس طی دولت سیزدهم به نحو مطلوب خبر داد و گفت: ۸۶ هزار و ۶۱ و ۱۸ هزار انشعاب گاز  به ترتیب در استان‌های فارس و سیستان بلوچستان نصب و اجرا شد. 

سرپرست شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه به طور متوسط هر ۱۴ ساعت گازرسانی به یک صنعت در استان فارس انجام شده است، گفت: در دولت سیزدهم شرکت گاز استان فارس عملیات گازرسانی به یک هزار و ۶۷۸ صنعت جدید در استان فارس و همچنین  گازرسانی به کارخانه سیمان شهرک صنعتی خاش در استان سیستان بلوچستان را اجرایی کرد.

بهفر تعداد اشتراک‌پذیری مشترکین گاز را در دو استان فارس و سیستان و بلوچستان را  مجموعا ۱۸۵ هزار و ۹۳۸ مشترک اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۵۰۰۰ مشترک از استان سیستان و بلوچستان و مابقی از استان فارس به شبکه گازرسانی متصل شده‌اند. 

وی با اشاره به اینکه شبکه گازرسانی به شهرهای استان فارس در سال جاری تکمیل می‌شود، گفت:  با اقدامات انجام شده در ۱۰۰۰ روز خدمت شهید جمهور  تعداد ۶ شهر در استان فارس و ۳ شهر  در استان سیستان و بلوچستان از نعمت گاز برخوردار شدند.

سرپرست شرکت گاز استان فارس تعداد گازرسانی به روستاهای استان فارس و سیستان بلوچستان را به ترتیب ۲۷۰ و ۱۲۷ روستا اعلام کرد و افزود: شرکت گاز استان فارس همواره ارتقای ظرفیت گازرسانی به بخش صنعتی و بهینه‌سازی آن را اولویت خود می‌داند.

بهفر گفت: شرکت گاز استان فارس به عنوان معین استان سیستان بلوچستان ظرفیت‌سازی به میزان ۳۰ هزار مترمکعب گاز برای این استان و ۴۰۹ هزار و ۹۱۴ مترمکعب گاز برای استان فارس در دوره ۱۰۰۰ روزه دولت خدمتگزار  ایجاد کرده است.

انتهای پیام

نظر شما