شناسهٔ خبر: 67289208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین:

«امنیت» و «وحدت ملی» را خرج رقابت‌های زودگذر سیاسی نکنیم

قزوین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در اثنای انتخابات به امنیت ملی، وحدت ملی، آسیب نزنیم و آن‌ها را خرج رقابت‌های زودگذر سیاسی نکنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان و فعالان ستاد انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در استان قزوین تصریح کرد: شهید رئیسی با مجاهدتی که انجام داد و با آن اخلاص و تراز بالایی که داشت، به جایگاه خدمت شرافت و کرامت بخشید.

وی افزود: شهادت شهید رئیسی مزد مجاهدات وی بود، گاهی برخی نسبت به شهید بی‌انصافی می‌کنند و خود را به زحمت می‌اندازند که قطعاً کسی که به حریم شهادت و شهید بی‌حرمتی کند عاقبت بخیر نخواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در ادامه با اشاره به مسئله انتخابات، اظهار کرد: همه ما در یک سو هستیم که آن سو سمت عزت و عظمت جمهوری اسلامی است، فعالین ستادهای انتخاباتی به دنبال عزت جمهوری اسلامی هستند و دغدغه رشد و پیشرفت کشور را دارند.

وی بیان کرد: در حوزه برگزاری انتخابات نیز شما را دست‌اندرکاران و شریک این حوزه می‌دانیم، شما پیش قراولان انتخابات هستید و این انتخابات به یکی از قله‌های افتخار نظام اسلامی تبدیل خواهد شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: در استان قزوین نیز شاهد تحرکات خوبی هستیم و ستادها در جهت چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت نقش بسزایی دارند، ما نیز باید در این چهار راهبرد متمرکز شویم، انتخابات در نظام جمهوری همواره مورد طمع بوده و راهبرد دشمنان هرگز تغییر نکرده است و هرجا که ناامید شدند به سراغ گام‌های حداقلی از جمله راهبرد تحریم و تخریب رفتند.

وی افزود: اصل انتخابات مایه آبروی نظام جمهوری اسلامی است، همه ما فارغ از گرایش سیاسی باید تلاش کنیم و اجازه ندهیم این اصل آسیب ببیند.

کاظمی تأکید کرد: میثاق ما قانون است، اگر این توجه اتفاق بیفتد حتماً در مواجهه با جبهه تحریم و تخریب توفیقات بیشتری خواهیم داشت.

وی یادآور شد: ملاک ما باید قانون باشد و نباید چیز دیگری را ملاک قرار دهیم، در اثنای انتخابات به امنیت ملی، وحدت ملی، آسیب نزنیم و آن‌ها را خرج رقابت‌های زودگذر سیاسی نکنیم؛ آبروی ملی نباید خرج منازعات زود گذر سیاسی شود، وحدت ملی نباید آسیب ببیند چرا که به بهای گزافی به دست ما رسیده است.

معاون استاندار تاکید کرد: همه کسانی که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفتند و حامیان آنها باید توجه کنند که رقابت باید در اصول خود صورت بگیرد.

کاظمی بیان کرد: به همفکری همه اعضای ستاد و فعالین ستادهای انتخاباتی در مسیر برگزاری شایسته انتخابات نیاز داریم و بنا داریم این مسیر را تسهیل کنیم که دائماً از نظرات و هم‌اندیشی همه نگاه‌ها استفاده شود، هر شائبه‌ای که وجود دارد به ما اطلاع دهید تا آن را پیگیری کنیم.

وی افزود: برگزاری انتخابات مهم‌ترین و آخرین اقدام دولت سیزدهم است، اگر مدیری از برگزار کنندگان امر انتخابات تخلفی مرتکب شود حتی اگر یک ساعت باقی مانده باشد همان ساعت آن را عزل می‌کنیم، شرافت ما در همین است که انتخابات را با امانتداری انجام دهیم.

معاون استاندار بیان کرد: برگزاری انتخابات همان وحدت ملی‌و انسجام ملی است، در انتخابات مجلس میز احزاب را در استانداری راه‌اندازی و از همه فعالان سیاسی و احزاب دعوت کردیم که در این میز در روز انتخابات حضور داشته باشند و در جریان روند برگزاری انتخابات قرار بگیرند، این میز در انتخابات ریاست جمهوری نیز برگزار خواهد شد تا همه موارد شفاف و مطابق قانون پیش برود.

نظر شما