شناسهٔ خبر: 67348390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آتش‌سوزی کارخانه تولید پودر صنعتی در همدان مهار شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: حریق کارخانه تولید پودرهای صنعتی در همدان ( جاده ملایر) با تلاش ۵ اکیپ از آتش نشانان مهار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید صادق پورسینا درباره آتش سوزی کارخانه تولید پودرهای صنعتی، اظهار داشت: ساعت 6 و 10 دقیقه امروز یک مورد حریق در کارخانه تولید پودرهای صنعتی واقع در جاده ملایر به سامانه 125 همدان اطلاع رسانی شد‌.

وی تصریح کرد: با دریافت این گزارش بلافاصله چندین اکیپ عملیاتی با چندین دستگاه خودروی اطفائیه سنگین به همراه معاون عملیات سازمان و مسئولین مربوطه به محل حریق اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان افزود:  پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد  که حریق در داخل یک سوله بسیار بزرگ رخ داده و قسمت بزرگی از این سوله شعله ور بوده و شعله‌های آتش در حال انتقال به قسمت های دیگر و اماکن مجاور است.

پورسینا گفت: به دلیل گستردگی حریق و وجود مواد آتش زا در محل ، آتش نشانان هم زمان از چندین جهت مشغول اطفا شدند و پس از حدود 3 ساعت تلاش بی وقفه آتش را به طور کامل مهار و اطفاء کردند و پس از ایمن سازی محل حادثه، به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

انتهای پیام/

نظر شما