شناسهٔ خبر: 67289169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تمدید فرآیند خوداظهاری انتخاب واحد نمونه در لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست اداره کل استاندارد لرستان گفت: فرآیند خوداظهاری انتخاب واحد نمونه استاندارد ۱۴۰۳ در استان تا پنجم تیرماه تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد لرستان، مرتضی رهنما اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل انتخاب واحد تولیدی نمونه، فرصت یک ماهه واحدهای تولیدی متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد که از اول خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است، تا تاریخ پنجم تیرماه تمدید شد.

وی افزود: واحدها می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.

وی گفت: باتوجه به برنامه ریزی و بازه های زمانی تعریف شده در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد، مهلت خود اظهاری توسط واحد تولیدی قابل تمدید نیست و واحدهای تولیدی متقاضی شرکت در فرایند انتخاب واحد نمونه می بایست برای تهیه سوابق و مستندات لازم جهت بارگذاری و تکمیل فرایند مربوطه در مهلت مقرر برنامه ریزی نمایند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان افزود: به منظور تشویق و تقدیر از واحدهای نمونه استاندارد و در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی با محوریت رشد تولید کیفی، واحدهای تولیدی نمونه در سطح ملی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، معاف از نمونه برداری می باشند و صرفاً دومرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آنها صورت می پذیرد.

نظر شما