شناسهٔ خبر: 67268313 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

ضرغامی در حاشیه جلسه دولت خبر داد:

تجلیل از شهید رئیسی در سومین دوره نکوداشت چهره‌های میراث‌فرهنگی

وزیر میراث‌فرهنگی با بیان اینکه سومین دوره چهره‌های ماندگار میراث‌فرهنگی فردا برگزار می‌شود گفت: از شهید رییسی به عنوان حامی میراث‌فرهنگی تجلیل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از میراث‌آریا، سید عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز جزوه‌ای از عملکرد وزارتخانه تهیه و به وزرا تقدیم کردم، اظهار کرد: تبیین حوزه های مأموریت، کارنامه ۱۰۰۰ روزه دولت سیزدهم، مسائل پیش‌رو و اولویت‌دار در این جزوه آمده است که می‌تواند برای دولت جدید بسیار مفید باشد و با تورق یک ساعته، در جریان امور وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار بگیرند.

او ادامه داد: فردا سومین دوره نکوداشت چهره‌های ماندگار میراث‌فرهنگی برگزار می‌شود که طی آن از شهید رئیسی به عنوان حامی میراث‌فرهنگی تجلیل خواهد شد.

ضرغامی با بیان اینکه آئین‌نامه حمایت از ایمن‌سازی و استحکام بخشی به تأسیسات گردشگری را در دولت تصویب کردیم، گفت: تشخیص پرخطر بودن و عدم استحکام انجام می‌شود و بانک‌ها موظف‌اند تسهیلات لازم را بدهند تا این تأسیسات استحکام پیدا کنند.

وزیر میراث‌فرهنگی درباره سفر خود به چین نیز یادآور شد: ۱۳ ملاقات و بازدید داشتم. بهانه اصلی ما افتتاح نمایشگاه شکوه ایران باستان در شانگهای بود. این نمایشگاه در پکن واقعاً با استقبال بسیار بالایی مواجه شد و دولت چین تقاضا کرد که این نمایشگاه در شانگهای هم برگزار شود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات پیش رو از نامزد خاصی حمایت می‌کنید؟ تصریح کرد: هنوز تصمیم نگرفته‌ام به کدام نامزد رای دهم. قضاوت‌های سال‌های قبل خود را تکذیب نمی‌کنم، اما نمی‌تواند راهنمای رای به نامزدها باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما