شناسهٔ خبر: 67319937 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

وصیت‌نامه شهید خورشید بانشی:

به مبارزه با کافران ادامه می‌دهم

شهید «خورشید بانشی» در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: اینجانب وظیفه خود می‌دانم تا آخرین قطره خون به پشت سر رهبر و در خط اول که همان اسلام است که توسط حضرت محمد بن عبدالله (صلی‌الله علیه و آله) بر جهانیان اعلام شد؛ به حرکت و مبارزه با کافران و گردنکشان ادامه دهم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید خورشید بانشی هفتم شهریور سال ۱۳۲۹ در روستای بانش شهرستان بیضا دیده به جهان گشود.

در هفت‌سالگی به مدرسه رفت و دوران ابتدایی را در زادگاهش تا پایان دوره ششم با موفقیت پشت سر گذاشت. پس از آن با خانواده به شیراز مهاجرت کرد.

پس از پایان دوران سربازی به عنوان نیروی کادر به استخدام ارتش تیپ ۵۵ هوابرد درآمد. خورشید سال ۱۳۵۴ ازدواج کرد که حاصل آن ازدواج سه فرزند بود. با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه شد و سرانجام دوم تیر سال ۱۳۶۱ در منطقه شلمچه با اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکر پاکش در گلزار شهدای بانش سپیدان به خاک سپرده شد.


متن وصیت: 
بسم‌الله القاصم الجبارین با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و روان پاک شهدا از صدر اسلام تا جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و اسلام.


اینجانب از آنجا که وظیفه خود می‌دانم تا آخرین قطره خون به پشت سر رهبر و در خط اول که همان اسلام است که توسط حضرت محمد بن عبدالله (صلی‌الله علیه و آله) بر جهانیان اعلام شد و ناسخ همه ادیان و کتاب آسمانی او هم قرآن ناسخ همه کتاب‌های آسمانی است به حرکت و مبارزه با کافران و گردنکشان ادامه دهم.


وظیفه همه مسلمان‌هاست که از خط رهبر کبیر حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خمینی بیرون نروید و هر کس چنین شد مسلمان مؤمن وگرنه با همان کافرها که با رسول‌الله می‌جنگند فرقی نیست.


من با ایمان به این رهبر و حکومت اسلامی به میدان نبرد حق علیه باطل رفتم، اگر شهید شدم فرزندان مرا تربیت اسلامی کنید. خداوند طول عمر با صحت و موفقیت به امام عزیزمان عطا کند و مسلمانان را از رهنمودهای ایشان برخوردار بگرداند.

برافراشته باد پرچم اسلام در تمام جهان.

 

انتهای خبر/

نظر شما