شناسهٔ خبر: 67261957 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

ضرغامی: هنوز تصمیم نگرفته‌ام به کدام نامزد رای دهم

صاحب‌خبر -

شفقنا- وزیر میراث و گردشگری گفت: هنوز تصمیم نگرفته‌ام به کدام نامزد رای دهم. دولت هم از هیچ نامزد خاصی به عنوان نامزد خود حمایت نمی‌کند. قضاوت های سال های قبل خود را تکذیب نمی‌کنم، اما نمی تواند راهنمای رای به نامزدها باشد. من و خانواده‌ام هنوز تصمیم نگرفته ایم.

به گزارش شفقنا، عزت الله ضرغامی، وزیر میراث و گردشگری در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: امروز جزوه‌ای تهیه و به وزرا تقدیم کردم. در این جزوه تبیین حوزه های ماموریت، کارنامه 1000 روزه دولت سیزدهم،  مسائل پیش رو و  اولویت دار آمده است که می‌تواند برای دولت جدید بسیار مفید باشد و با تورق یک ساعته در جریان امور وزارتخانه میراث فرهنگی قرار گیرند.

او همچنین از برگزاری سومین دوره نکوداشت از پیشکسوتان و نخبگان و سرمایه های میراث فرهنگی خبرداد و گفت: فردا در این نکوداشت از «شهید» رئیسی به عنوان حامی میراث فرهنگی تجلیل می شود.

ضرغامی همچنین گفت: در دولت آئین نامه حمایت از ایمن سازی و استحکام بخشی به تاسیسات گردشگری را تصویب کردیم. تشخیص پرخطر بودن و عدم استحکام انجام می‌شود و بانک ها موظف اند تسهیلات لازم را بدهند تا این تاسیسات استحکام یابند.

او با اشاره به سفرش به چین گفت: 13 ملاقات و بازدید داشتم. بهانه اصلی ما افتتاح نمایشگاه شکوه ایران باستان در شانگهای بود. این نمایشگاه در پکن واقعا بااستقبال بسیار بالایی مواجه شد و آنها تقاضا دادند، در شانگهای هم برگزار شود.

وزیر میراث و گردشگری  توضیح داد: در این سفر بحث دیگر ما حل موانع گردشگری بود. در این زمینه مقداری مشکل داشتیم که با دیدارهایی که انجام شد، موانع را برطرف کردیم.

ضرغامی در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات پیش رو از نامزد خاصی حمایت می‌کنید؟ گفت: هنوز تصمیم نگرفته‌ام به کدام نامزد رای دهم. دولت هم از هیچ نامزد خاصی به عنوان نامزد خود حمایت نمی‌کند.

او تاکید کرد: قضاوت های سال های قبل خود را تکذیب نمی‌کنم، اما نمی تواند راهنمای رای به نامزدها باشد. من و خانواده‌ام هنوز تصمیم نگرفته ایم.

نظر شما