شناسهٔ خبر: 67265981 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

خانواده‌ام قرار است بین ۵ نفر قرعه بکشند!/ دولت از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند

عزت الله ضرغامی با بیان اینکه هنوز تصمیم نگرفته به کدام نامزد رآی بدهد گفت: قضاوت های سال‌های قبل خود را تکذیب نمی‌کنم، اما نمی‌تواند راهنمای رأی به نامزدها باشد اما خانواده ام پیشنهاد دادند برای رآی به یکی از پنج نامزد(اصولگرا) قرعه کشی کنند.

صاحب‌خبر -

قدس آنلاین: وزیر گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشلاره به اینکه فردا(پنجشنبه) سومین دوره نکوداشت از پیشکسوتان و نخبگان و سرمایه های میراث فرهنگی برگزار می شود، اظهار داشت: در این مراسم علاوه بر تقدیر از هشت نفر از نخبگان حوزه میراث فرهنگی، در برنامه ویژه ای از شخصیت ارزنده شهید رئیسی به عنوان حامی بزرگ میراث فرهنگی تجلیل خواهد شد.

ضرغامی با بیان اینکه آئین نامه حمایت از ایمن سازی و استحکام بخشی به تاسیسات گردشگری را در دولت تصویب کردیم، گفت: یکی از مشکلاتی که ما بویژه با دستگاه های نظارتی و قضایی داشتیم این بود که بعضی از تأسیسات گردشگری و اقامتی که قدمت بالایی  دارند مشکلات ایمنی داشتند که رفع آنها خلا قانوین داشت و از کارهایی که در وزارت گردشگری اتفاق افتاد آیین نامه این این موضوع تدوین و در دولت به تصویب رسیدو با این آیین نامه تاسیسات مذکور به سه گروه تقسیم می شوند که مهم‌ترین بند آن تاسیساتسی است که پر خطر محسوب می شوند و در مقابل زلزله، آتش سوزی و سیل مقاومت پایینی دارند و حتما باید در مرود اینها تصمیم گیری شود.

وی افزود: در این آیین نامه تشخیص پر خطر بودن این ابنیه به کمیته ای واگذار شده و وقتی  تشخیص پرخطر بودن و عدم استحکام انجام می‌شود و بانک ها موظف‌اند تسهیلات لازم را بدهند تا این تاسیسات استحکام یابند.

وزیر میراث فرهنگی درباره سفر خود به چین نیز یادآورشد: ۱۳ ملاقات و بازدید داشتم. بهانه اصلی ما افتتاح نمایشگاه شکوه ایران باستان در شانگهای بود که چون این نمایشگاه در پکن واقعا بااستقبال بسیار بالایی مواجه شد و آنها تقاضا دادند، در شانگهای هم برگزار شود.

وی اضافه کرد: بحث دیگر ما حل موانع گردشگری بود. در این زمینه مقداری مشکل داشتیم که با دیدارهایی که انجام شد، موانع را برطرف کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات پیش رو از نامزد خاصی حمایت می‌کنید؟، تصریح کرد: هنوز تصمیم نگرفته‌ام به کدام نامزد رای دهم. دولت هم از هیچ نامزد خاصی به عنوان نامزد خود حمایت نمی‌کند. قضاوت های سال های قبل خود را تکذیب نمی‌کنم، اما نمی تواند راهنمای رای به نامزدها باشد. من و خانواده‌ام هنوز تصمیم نگرفته ایم و شاید خانواده بخواهند قرعه کشی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما