شناسهٔ خبر: 67337765 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اهمیت عید غدیر برای مردم تبیین شود - اکونیوز

اقتصاد ایران: پارس آباد - رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: تبیین اهمیت واقعه غدیر خم ضرورت فرهنگی و اعتقادی جامعه است و باید برای مردم تبیین شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام غفور محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: عید غدیر خم نماد وحدت و اتحاد امت اسلامی است و برای شیعیان اهمیت بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه اهمیت عید غدیر برای مردم تبیین شود، گفت: ولایت و امامت والاترین، مهمترین و ارزشمندترین موضوع جامعه اسلامی است و باید برای مردم به ویژه نسل‌های نوجوان و جوان به خوبی تبیین شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه غدیر استمرار ولایت الهی است، افزود: عید غدیر یعنی استمرار رسالت ولایت الهی در روی زمین، روز سرنوشت ساز و عامل تعیین کننده‌ای در مسئله دوام و استمرار رسالت و پایداری دین مبین اسلام بوده است.

حجت الاسلام محمدیان تاکید کرد: واقعه غدیر یکی از موضوعات مهم جامعه اسلامی و یک محتوای تحول‌آفرین برای بشریت است که بشریت را به اوج کرامت و عظمت انسانی خواهد رساند.

وی با بیان اینکه عید غدیر از بزرگترین و مهم‌ترین اعیاد اسلامی و همچنین افضل اعیاد مسلمانان است و باید جشن‌های آن گسترده و پرشور برگزار شود، عنوان کرد: جشن بزرگ عید غدیر از امشب به مدت سه شب در پارک سبد، پارک شاهد، جوار شهدای گمنام، محله باکری، مساجد و حسینیه شهرستان پارس آباد برگزار خواهد شد.

نظر شما