شناسهٔ خبر: 67266552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چهار نفر در رابطه با حادثه بیمارستان قائم رشت بازداشت شدند

رشت - ایرنا - رئیس کل دادگستری گیلان گفت: در رابطه با حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم(عج) رشت تا کنون چهار نفر بازداشت شده اند ضمن آنکه با توجه به گزارش آتش نشانی احتمال افزایش تعداد بازداشتی نیز وجود دارد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با ابراز تاسف از وقوع حادثه آتش‌سوزی اظهار کرد: علت حادثه از سوی سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است ضمن آنکه با توجه به فوت تعدادی از بیماران، پزشکی قانونی استان در حال بررسی علت دقیق فوت آنان است.

وی با بیان اینکه تا روشن شدن همه ابعاد موضوع نباید پیش‌داوری کنیم، ادامه داد: ابعاد این حادثه پس از اعلام گزارش سازمان آتش نشانی و بخش های مربوطه به اطلاع مردم خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری گیلان همچنین از تعیین قاضی ویژه برای پیگیری حادثه بعد از دستور رئیس محترم قوه قضاییه خبر داد و خاطرنشان کرد: قاضی ویژه تاکنون ۴ نفر را در رابطه با این پرونده بازداشت نموده و پیگیری موضوع با جدیت در دست انجام است.

به گزارش ایرنا، بیمارستان قائم (عج) رشت بامداد (سه‌شنبه ۲۹ خرداد) دچار آتش سوزی شد که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت آتش ظرف سه ساعت مهار شد، بر اساس بررسی‌های اولیه حریق بیمارستان قائم (عج) رشت از اتاق تاسیسات برق اضطراری در طبقات زیرین بیمارستان شروع شد؛ این موضوع به صورت دقیق توسط کارشناسان در دست بررسی است.

سرپرست ریاست‌جمهوری در تماس تلفنی با اسدالله عباسی استاندار گیلان دستور لازم را برای بررسی دقیق ابعاد حادثه و ایمنی بیمارستان قائم (عج) رشت صادر کرد.

نظر شما