شناسهٔ خبر: 67268451 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازداشت ۴ نفر در رابطه با حادثه بیمارستان قائم رشت

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: قاضی ویژه تاکنون ۴ نفر را در پرونده بیمارستان قائم (عج) رشت بازداشت کرده است و احتمال افزایش بازداشتی‌ها وجود دارد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری گیلان با ابراز تأسف از وقوع حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان قائم (عج) رشت گفت: علت حادثه از سوی سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است ضمن آنکه با توجه به فوت تعدادی از بیماران، پزشکی قانونی استان در حال بررسی علت دقیق فوت آنان است.

او با بیان اینکه تا روشن شدن همه ابعاد موضوع نباید پیش‌داوری کنیم، افزود: ابعاد این حادثه پس از اعلام گزارش سازمان آتش نشانی و بخش‌های مربوطه به اطلاع مردم خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری گیلان همچنین از تعیین قاضی ویژه برای پیگیری حادثه بعد از دستور رئیس قوه قضاییه خبر داد و تصریح کرد: قاضی ویژه تاکنون ۴ نفر را در رابطه با این پرونده بازداشت کرده و پیگیری موضوع با جدیت در دست انجام است.

بیمارستان خصوصی قائم (عج) رشت، حوالی بامداد سه شنبه ۲۹ خرداد ماه دچار آتش سوزی شد که این آتش سوزی با تلاش نیرو‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت مهار شد و بیماران بستری در این بیمارستان هم به سایر مراکز درمانی منتقل شدند که متأسفانه در همان ساعات اولیه ۸ تن از این بیماران جان باختند.

منبع: ایرنا

نظر شما