شناسهٔ خبر: 67287535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستور استاندار قم برای افتتاح پل ورجان تا ۱۲ تیر

استاندار قم در جریان حضور در محل پروژه پل ورجان گفت: مصوب کردیم پل ورجان با اخذ تاییدیه‌های فنی و مسائل مربوطه حداکثر تا ۱۲ تیرماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید از پروژه عمرانی پُل ورجان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ساخت پل ورجان یکی از مطالباتی بوده که در سال‌های اخیر توسط مردم مکررا مطرح شده است.

وی افزود: به دلیل آماده نبودن این پل، ساکنین و مسافرانی که قصد رفت و آمد به شهرستان و روستاهای تابع کهک را دارند باید هر بار مسیری اضافی طی کنند که این موضوع هم مخاطرات بسیاری را در پیش دارد و از سویی باعث افزایش مصرف سوخت و طی مسیری اضافه می‌شود.

استاندار قم گفت: در فروردین‌ماه در بازدیدی که از این پروژه داشتم دستور بهره‌برداری از این پروژه تا ابتدای تیرماه سال جاری را به دستگاه‌های متولی صادر کردم. کیفیت و مسائل فنی برای ما در اولویت است اما از طرفی دیگر زمان را هم نمی‌خواهیم از دست بدهیم.

آقامیری تاکید کرد: امروز مجددا در محل این پروژه حضور یافتیم و مصوب کردیم پل ورجان با اخذ تاییدیه‌های فنی و مسائل مربوطه حداکثر تا 12 تیرماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه کاره از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم شهید رئیسی بود که ظرف این مدت توانست آن‌ها را ساماندهی کند ما نیز در استان قم تلاش کرده‌ایم در راستای سیاست‌های شهید جمهور پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم تا کام مردم را شیرین‌تر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما