شناسهٔ خبر: 67287517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرفداران تیم فوتبال سپاهان کارناوال شادی راه انداختند+ فیلم

اصفهان-ایرنا-تعدادی از طرفداران تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم محبوبشان مقابل «مس رفسنجان» در فینال و قهرمانی این تیم در جام حذفی باشگاه های کشور پس از ۱۱ سال، شامگاه پنجشنبه در برخی نقاط شهر اصفهان اقدام به راه انداختن کارناوال شادی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، پس از پایان بازی فینال جام حذفی باشگاه های کشور که با نتیجه ۲ بر صفر و با ۲ گل دقیقه های ۸ و ۲۳ شهریار مغانلو به سود طلایی پوشان سپاهان اصفهان به پایان رسید، تعدادی از طرفداران این تیم شامگاه پنجشنبه در برخی نقاط اصفهان اقدام به راه انداختن کارناوال شادی کردند.

این عده بوسیله خودرو، دوچرخه و موتور، در حالیکه پارچه های زرد همرنگ پیراهن تیم سپاهان را در دست داشتند در خیابان های چهارباغ، امام خمینی(ره)، حکیم نظامی و میدان تاریخی امام اصفهان اقدام به برپایی کارونال شادی کردند.

قهرمانی امشب سپاهان در جام حذفی باشگاه های کشور پنجمین قهرمانی این تیم در این سری بازی‌هاست و پیش از این سپاهان سه بار در سال های ۸۳ تا ۸۵ و همچنین یکبار در سال ۹۲ با کسب پیروزی مقابل استقلال، پرسپولیس، صباباتری و پرسپولیس، در مجموع چهار مرتبه برنده جام حذفی ایران شده بود.

طلایی پوشان با قهرمانی امشب بالاتر از تیم همشهری، ذوب آهن اصفهان، که چهار بار برنده جام حذفی شده است در رتبه سوم، بهترین تیم های جام حذفی قرار گرفتند و این در حالی است که استقلال و پرسپولیس با هفت قهرمانی پرافتخارترین تیم‌های تاریخ ادوار جام حذفی هستند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه امروز (پنجشنبه، ۳۱ خرداد) در چارچوب فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف‌تیم مس رفسنجان رفت و در حالی است که طلایی پوشان آخرین بار در بیست و ششمین دوره جام حذفی فوتبال ایران در سال ۱۳۹۲ به قهرمانی این رقابت‌ها رسیدند با شکست ۲ برصفر «مس رفسنجان» به حسرت ۱۱ ساله خود در بالا بردن جام حذفی بالای سر پایات دادند.

نظر شما