شناسهٔ خبر: 67266201 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لزوم تسریع در بازگشت بیمارستان قائم رشت به چرخه خدمات رسانی

استاندار گیلان در جریان بازدید از بیمارستان قائم (عج) رشت تأکید کرد: این مرکز درمانی هر چه سریع‌تر به چرخه خدمات رسانی برگردد.

صاحب‌خبر -

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در جریان بازدید از بیمارستان قائم (عج) رشت گفت: با تشکیل کارگروه‌ها و انجام بررسی‌های متعدد در موضوع حریق این بیمارستان و بعد از نشست با سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری تصمیماتی از جمله بازسازی و آماده‌سازی این مرکز درمانی برای فعالیت دوباره گرفته شد.

او با بیان اینکه مسائل فنی بیمارستان قائم (عج) رشت در حال رسیدگی است، افزود: مسببان این حادثه نیز شناسایی می‌شوند، کار‌ها با سرعت و با تمام توان و همه جوانب کارشناسی و فنی ادامه دارد.

استاندار گیلان تصریح کرد: بیماران انتقال یافته از بیمارستان قائم رشت به سایر مراکز درمانی تحت رسیدگی بوده و بر درمان و سلامت آنان نظارت است.

عباسی همچنین ابراز امیدواری کرد تا هر چه سریعتر بیمارستان قائم رشت به چرخه خدمات رسانی برگردد.

او از مسئولان بیمارستان‌ها و دستگاه‌های دولتی خدمات رسان خواست تا به لحاظ فنی مراقبت‌های لازم را برای پیشگیری از چنین حوادثی داشته باشند و ایمنی مجموعه‌ها را از ابعاد مختلف بررسی و تامین کنند.

بیمارستان خصوصی قائم (عج) رشت، حوالی بامداد سه شنبه ۲۹ خرداد ماه دچار آتش سوزی شد که این آتش سوزی با تلاش نیرو‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت مهار شد و بیماران بستری در این بیمارستان هم به سایر مراکز درمانی منتقل شدند که متأسفانه در همان ساعات اولیه ۸ تن از این بیماران جان باختند.

نظر شما