شناسهٔ خبر: 67284485 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رسم غلط تیراندازی در عروسی حادثه آفرید

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد از دستگیری ضارب نوجوان ۱۴ ساله که بر اثر تیراندازی سهوی در یک مراسم عروسی جان باخته بود خبر داد. فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد از دستگیری ضارب نوجوان ۱۴ ساله که بر اثر تیراندازی سهوی در یک مراسم عروسی جان باخته بود خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، سرهنگ علي اکبر نظري، با اعلام اين خبر بيان داشت: درچند روز گذشته در پي اعلام خبري به مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر اينکه نوجوان 14 ساله اي براثر تيراندازي در مراسم عروسي در روستاي سيرمند بخش فارغان شهرستان حاجي آباد از ناحيه سر مجروح و به قتل رسيده است ماموران جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند. 

وي ادامه داد: در بررسي و تحقيقات صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد فرد مقتول بر اثر تيراندازي بوسيله اسلحه شکاري از ناحيه سر مجروح شده و بعلت جراحات شديد وارده در دم فوت کرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان حاجي آبادتصريح کرد: ماموران بلافاصله اقدامات پليسي خود را جهت دستگيري ضارب که يکي از اقوام متوفي بوده، آغاز و در کمترين زمان ممکن وي را دستگير و اسلحه اي که با آن نوجوان 14 را مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود نيز کشف شد.

اين مسئول انتظامي با اشاره به اعتراف متهم 36 ساله مبني بر تيراندازي سهوي به سمت خواهر زاده خود از تشکيل پرونده و تحويل وي به مرجع قضائي خبر داد و گفت: تيراندازي در مراسم هاي جشن و عروسي از رسم هاي غلطي است که بيشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواري همانند واقعه اخير مي شود و به همين جهت پليس قاطعانه با خريد و فروش و نگهداري سلاح هاي غير مجاز برخورد مي کند و از شهروندان مي خواهد تا در صورت اطلاع از اين گونه موارد مراتب را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهندتا برخورد هاي قانوني با متخلفان صورت گيرد.

نظر شما