شناسهٔ خبر: 67282290 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

عامل تیراندازی مراسم عروسی در هرمزگان دستگیر شد

ایرنا

فرمانده انتظامی حاجی‌آباد، با اشاره به اینکه رسم غلط تیراندازی در عروسی جان یک نوجوان ۱۴ ساله در این شهرستان را گرفت، گفت: در این رابطه عامل تیراندازی که یکی از اقوام متوفی بوده، شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سرهنگ علی اکبر نظری روز پنجشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در چند روز گذشته درپی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه نوجوان ۱۴ ساله‌ای براثر تیراندازی در مراسم عروسی در روستای سیرمند بخش فارغان شهرستان حاجی‌آباد از ناحیه سر مجروح و به قتل رسیده است، ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی و تحقیقات انجام شده توسط ماموران مشخص شد فرد مقتول بر اثر تیراندازی بوسیله اسلحه شکاری از ناحیه سر مجروح شده و به‌علت جراحات شدید وارده در دم فوت کرده است.

فرمانده انتظامی حاجی‌آباد تصریح کرد: ماموران بلافاصله اقدامات پلیسی خود را جهت دستگیری ضارب که یکی از اقوام متوفی بوده، آغاز و در کمترین زمان ممکن وی را دستگیر و اسلحه‌ای که با آن نوجوان ۱۴ را مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود نیز کشف شد.

نظری با اشاره به اعتراف متهم ۳۶ ساله مبنی بر تیراندازی سهوی به سمت خواهرزاده خود از تشکیل پرونده و تحویل وی به مرجع قضایی خبر داد و گفت: تیراندازی در مراسم‌های جشن و عروسی از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواری همانند واقعه اخیر می‌شود و به همین جهت پلیس قاطعانه با خرید و فروش و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز برخورد می‌کند و از شهروندان می‌خواهد تا در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای قانونی با متخلفان انجام شد.

نظر شما