شناسهٔ خبر: 67281757 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد:

رسم غلط تیراندازی در عروسی حادثه آفرید

بندرعباس- فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد از دستگیری شخصی که با تیراندازی در مراسم عروسی منجر به کشته شدن یک نوجوان ۱۴ ساله شده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر نظری با اعلام این خبر بیان داشت: در چند روز گذشته در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه نوجوان ۱۴ ساله‌ای براثر تیراندازی در مراسم عروسی در روستای سیرمند بخش فارغان شهرستان حاجی آباد از ناحیه سر مجروح و به قتل رسیده است مأموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته توسط مأموران مشخص شد فرد مقتول بر اثر تیراندازی بوسیله اسلحه شکاری از ناحیه سر مجروح شده و به علت جراحات شدید وارده در دم فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد تصریح کرد: مأموران بلافاصله اقدامات پلیسی خود را جهت دستگیری ضارب که یکی از اقوام متوفی بوده، آغاز و در کمترین زمان ممکن وی را دستگیر و اسلحه‌ای که با آن نوجوان ۱۴ را مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود نیز کشف شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اعتراف متهم ۳۶ ساله مبنی بر تیراندازی سهوی به سمت خواهر زاده خود از تشکیل پرونده و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد.

نظر شما