شناسهٔ خبر: 67249341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در پی جان باختگان آتش سوزی بیمارستان قائم رشت

دستور سرپرست ریاست جمهوری به استاندار گیلان

دکتر محمد مخبر درتماس تلفنی با استاندار گیلان، دستورات لازم برای بررسی دقیق ابعاد حادثه بیمارستان قائم (عج) رشت را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

دستور سرپرست ریاست جمهوری به استاندار گیلانبه گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ در پی وقوع آتش سوزی مهیب بیمارستان قائم (عج) رشت در ساعت ۱:۱۳ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۲۹ خرداد، دکتر محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در تماس تلفنی با دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان دستور پیگیری و تسریع روند رسیدگی به مصدومان، ایمنی بیمارستان و بررسی ابعاد و علل حادثه، را صادر کرد.
 سرپرست ریاست جمهوری همچنین درگذشت شماری از هموطنان را در حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت تسلیت گفت و بر پیگیری‌های استاندار گیلان درباره روند و علت حریق تاکید کرد.
استاندار گیلان هم در این تماس‌های تلفنی با ارائه گزارشی از حضور میدانی خود در محل حادثه و همچنین در بیمارستان‌های محل انتقال بیماران بیمارستان قائم (عج) گفت: از ابتدای وقوع حادثه، قرارگاه عملیاتی انتقال، بستری شدن و ادامه درمان بیماران به شکل اضطراری و فوری در دستور کار قرار گرفت.
اسدالله عباسی افزود: همچنین برای رسیدگی به امورات بیماران، کارگروه ویژه‌ای در استانداری برای پیگیری خدمات دهی به آنان تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: همچنین در راستای بررسی دقیق علت حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم (عج)، کارگروه فنی در استانداری گیلان تشکیل و موارد را پیگیری می‌کند.
استاندار گیلان به محض حضور در محل حادثه در جریان آخرین اقدامات اطفای حریق و چگونگی انتقال بیماران به مراکز درمانی قرار گرفت و در همین راستا به رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز دستوراتی را صادر کرد.
همچنین با دستور دکتر عباسی، بررسی ابعاد مختلف این حادثه و علت وقوع حریق در بیمارستان قائم (عج) رشت در دستور کار نهاد‌های امدادی و آتش‌نشانی قرار گرفت.

نظر شما