شناسهٔ خبر: 67237950 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دستور ویژه استاندار گیلان بر انجام خدمات به موقع به حادثه دیدگان

استاندار گیلان با حضور در محل حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم(عج) رشت، بر انجام خدمات به موقع و رسیدگی ویژه حادثه دیدگان تاکید کرد. استاندار گیلان با حضور در محل حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم(عج) رشت، بر انجام خدمات به موقع و رسیدگی ویژه حادثه دیدگان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان  در پی وقوع حریق در بیمارستان قائم(عج) رشت در محل حادثه آتش سوزی حاضر و در جریان موضوع قرار گرفت و پیگیر وضعیت حادثه دیدگان و مجروحان این آتش سوزی شد.

استاندار گیلان به محض حضور در محل حادثه در جریان آخرین اقدامات اطفای حریق و چگونگی انتقال بیماران به مراکز درمانی قرار گرفت و در همین راستا به رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز دستوراتی را صادر کرد.

همچنین با دستور دکتر عباسی، بررسی ابعاد مختلف این حادثه و علت وقوع حریق در بیمارستان قائم(عج) رشت در دستور کار نهادهای امدادی و آتش‌نشانی قرار گرفت.

استاندار گیلان همچنین با حضور در بیمارستان های پورسینا، حشمت و رازی رشت ضمن عیادت از تعدادی بیماران منتقل شده از بیمارستان قائم (عج) به این مراکز درمانی، در جریان چگونگی ارائه خدمات به آنان قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

نظر شما