شناسهٔ خبر: 67284477 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

چند ایرانی در ایام حج فوت شدند؟

خبرگزاری فارس

رئیس جمعیت هلال‌احمر در جریان بازدید از روند ارائه خدمات درمانی در صحرای عرفات گفت: روز عرفه بیش از ۱۲ هزار خدمت درمانی به حجاج کشورمان در عربستان ارائه شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس جمعیت هلال‌احمر در جریان بازدید از روند ارائه خدمات درمانی در بیمارستان صحرائی هلال احمر در عرفات گفت: زائران ایرانی صبح روز گذشته برای انجام اعمال خود در صحرای عرفات حاضر شدند.

کولیوند ادامه داد: کاروان وقوف اضطراری شامل زائران ناتوان و یا افرادی که در بیمارستان‌های عربستان عمل جراحی انجام داده‌اند نیز، با کمک کادر درمان برای انجام اعمال حج، در صحرای عرفات حضور پیدا کردند.

وی در ادامه درباره میزان خدمات ارائه شده به زائران در روز عرفه اعلام کرد: در مجموع ۵ هزار و ۱۷۳ ویزیت تخصصی، ۵ هزار و ۱۷۴ نسخه، ۱۴۰۴ مورد تزریق، ۴۷۸ مورد پانسمان، ۱۸۳ مورد تست قند و فشار خون، ۳۶۳ مورد تزریق سرم و ۴۴ مورد هم در درمانگاه‌ها خدمات بستری داشتیم.

کولیوند در ادامه با بیان اینکه در محموع مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در درمانگاه‌ها، مکاتب و بیمارستان صحرائی خود در صحرای عرفات، ۱۲ هزار و ۸۱۹ مورد خدمات ارائه کرده است، افزود: تاکنون و در ایام حج در مکه و مدینه، ۵ زائر جان خود را از دست داده‌اند.

گفتنی است؛ زائران ایرانی در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر در مراکز درمانی این جمعیت در صحرای عرفات، از خدمات درمانی هلال‌احمر کشورمان قدردانی کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما