شناسهٔ خبر: 67266122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی ایران، در اوج اقتدار

ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی انقلابی و در اوج اقتدار است

صاحب‌خبر -

ارتش جمهوری اسلامی ایران، در اوج اقتدار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مراسم تحلیف سربازان ورودی اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز آموزش ۰۴ امام رضا گفت: ارتش قبل از پیروزی انقلاب گوش به فرمان امام راحل بود و پس از انقلاب هم همیشه و در همه صحنه‌های از جمله دفاع مقدس در وسط میدان بوده و در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده است.
امیر آذریان افزود: امروز هم ارتش در میدان محرومیت زدایی و سیل و زلزله در کنار مردم است و علاوه بر آن در ۶ هزار کیلومتر از مرز‌های کشور در کنار مرزبان غیور به حفظ از کیان جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند.
وی با اشاره به حضور ارتشیان در همه حماسه‌های کشور گفت: حضور بیش از ۹۷ درصدی خانواده بزرگ نیروی زمینی ارتش در انتخابات گذشته نشان از این داد که این بار هم در ۸ تیر با حضور خود فردی اصلح و کارآمد را بر اساس منویات مقام معظم رهبری انتخاباب خواهند کرد.
در این مراسم از خانواده شهدا، بازنشگستگان و کارکنان مرکز آموزش ۰۴ تجلیل و به تعدادی از سربازان سردوشی اعطا شد و سربازان از مقابل جایگاه رژه رفتند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش همچنین در بازدید از منازل سازمانی و تعاونی مسکن کارکنان نیروی زمینی ارتش گفت:با تدابیر رهبری از سال ۹۷ ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی در کشور آغاز شده که بخشی تکمیل و مابقی تا پایان سال ۱۴۰۳ به پایبان خواهد رسید.
امیر آذریان افزود: ۲۶۴ واحد سازمانی در بیرجند و ۹۰ واحد سازمانی در نهبندان در حال ساخت است.

نظر شما