شناسهٔ خبر: 67284366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع):

مشارکت حداکثری در انتخابات در عرصه داخلی و بین‌المللی اهمیت دارد

شهرکرد-فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب با رأی بالا را در عرصه داخلی و بین الملل دارای اهمیت دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نشست صمیمانه مسئولین اتحادیه‌های صنفی اتاق اصناف شهرستان شهرکرد با سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه استان و بهادر عبدالغنی فرماندار این شهرستان تحت عنوان نشست بصیرتی و جهاد تبیین، برگزار شد.

سردارعلی محمد اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای اصناف و شهدای خدمت بخصوص رئیس جمهور شهید، اظهارکرد: انقلاب اسلامی با پشتیبانی مردم و رهبری امام خمینی (رحمت الله علیه) به پیروزی رسید وبا رأی قاطع مردم نظام جمهوری اسلامی بر مبنای مردم سالاری دینی شکل گرفت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: مردم همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حضورداشته اند و مردم استان چهارمحال و بختیاری نیز قبل، حین و بعد از انقلاب کارنامه درخشانی در راستای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: انتخابات حق مردم است و حضور آنها در پای صندوقهای رأی به خاطر اینکه این نظام وانقلاب مبتنی بر مردم سالاری دینی است، یک واجب عینی است که قابل جبران و قضاء در صورت عدم مشارکت نیست.

وی با خدمات نظام اسلامی بعد از انقلاب در اقصی نقاط ایران بویژه استان چهارمحال و بختیاری را یادآوری کرد وبا نکوهش سیاه نمایی برخی از وضعیت کشور، گفت: ما خود را خادم مردم می‌دانیم و اصناف با انصاف را نیز درک می‌کنیم و پیگیر مشکلات شما از مسئولین بوده ایم.

سردار اکبری، نقش اصناف در صحنه‌های مختلف انقلاب ازجمله دفاع مقدس را یادآوری کرد و گفت: جهاد تبیین برای بیان حقایق و جلوگیری از تحریف واقعیت هاست.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب با رأی بالا را در عرصه داخلی و بین الملل دارای اهمیت دانست و افزود: امامین انقلاب در بیان ویژگی‌های نامزد اصلح هیچگاه ولایتمداری را بعنوان اصل اول اعلام نکرده اند؛ اما می‌بینیم که محبوبیت شهیدان رجایی و رئیسی بخاطر اصل ولایتمداری، شجاعت، اخلاص، توجه به محرومین و اخلاص آنهاست که در قلوب مردم جای گرفتند.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: شهید رئیسی مصداق رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی است که ویژگی‌هایی همچون شجاعت داشت و از مصادیق شجاعت ایشان، دفاع از حاج قاسم در سازمان ملل با بالا بردن تمثال این شهید، دفاع از ساحت قرآن در سازمان ملل علی رغم سکوت دولتمردان کشورهای اسلامی جهان و همراهی با نیروهای مسلح در انجام عملیات وعده صادق و پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی را می‌توان نام برد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با یادآوری شجاعت شهید آیت الله رئیسی و شهید عبداللهیان وزیر امور خارجه در عرصه‌های بین المللی و فراهم آوردن زمینه عملیات وعده صادق، گفت: میدان و دیپلماسی مکمل هم هستند.

سردار اکبری در ادامه از اصناف برای تشویق و ترغیب دیگران به منظور حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات هشتم تیرماه و انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی دعوت کرد.

گفتنی است؛ مسئولین اتحادیه‌های اصناف در این نشست صمیمی برخی از مشکلات صنفی را مطرح کردند و فرماندار شهرستان شهرکرد و فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری نیز بر پیگیری و رفع آنها تأکید کردند.

شایان ذکر است، مسئولین اتحادیه‌های اصناف با اشاره به مشارکت بازاریان و صنف‌های مختلف در مناسبت‌های گوناگون ملی و مذهبی، حضور حداکثری خود در انتخابات هشتم تیر را اعلام کردند.

نظر شما