شناسهٔ خبر: 67279996 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی ایران، در اوج اقتدار است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی انقلابی و در اوج اقتدار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امیر آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مراسم تحلیف سربازان ورودی اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز آموزش ۰۴ امام رضا علیه‌السلام، گفت: ارتش قبل از پیروزی انقلاب گوش به فرمان امام راحل بود و پس از انقلاب هم همیشه و در همه صحنه‌های از جمله دفاع مقدس در وسط میدان بوده و در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده است.

امیر آذریان افزود: امروز هم ارتش در میدان محرومیت زدایی و سیل و زلزله در کنار مردم است و علاوه بر آن در ۶ هزار کیلومتر از مرز‌های کشور در کنار مرزبان غیور به حفظ از کیان جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند.

وی با اشاره به حضور ارتشیان در همه حماسه‌های کشور گفت: حضور بیش از ۹۷ درصدی خانواده بزرگ نیروی زمینی ارتش در انتخابات گذشته نشان از این داد که این بار هم در ۸ تیر با حضور خود فردی اصلح و کارآمد را بر اساس منویات مقام معظم رهبری انتخاباب خواهند کرد.

در این مراسم از خانواده شهدا، بازنشگستگان و کارکنان مرکز آموزش ۰۴ تجلیل و به تعدادی از سربازان سردوشی اعطا شد و سربازان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش همچنین در بازدید از منازل سازمانی و تعاونی مسکن کارکنان نیروی زمینی ارتش گفت:با تدابیر رهبری از سال ۹۷ ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی در کشور آغاز شده که بخشی تکمیل و مابقی تا پایان سال ۱۴۰۳ به پایبان خواهد رسید.

امیر آذریان افزود: ۲۶۴ واحد سازمانی در بیرجند و ۹۰ واحد سازمانی در نهبندان در حال ساخت است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما