شناسهٔ خبر: 67284382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ورود سامانه بارشی به اردبیل

ابراهیم‌ عزیززاده

از بامداد فردا (جمعه اول تیر) تا اواسط هفته آینده با ورود سامانه بارشی به منطقه، علاوه بر تداوم وزش باد خزری گاهی با سرعت تند، آسمان استان نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

صاحب‌خبر -

بر اساس اعلام هواشناسی اردبیل، طی امروز (پنجشنبه ۳۱ خرداد) آسمان استان غالباً صاف همراه با وزش باد بوده و در مناطق گرمسیری استان هوای گرم حاکم است. البته در ساعات عصر تا اوایل شب تنها در مناطق کوهستانی ضمن رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق پراکنده نیز احتمال می رود.

اما پیرو هشدار صادره (سطح زرد - شماره ۱۱) از بامداد فردا (جمعه ۱ تیر) تا اواسط هفته آینده با ورود سامانه بارشی به منطقه، علاوه بر تداوم وزش باد خزری گاهی با سرعت تند، آسمان استان نیمه ابری تا ابری بوده و در بعضی ساعات شبانه روز در مناطقی از استان بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق (و در مناطق مستعد همراه با تگرگ) پیش بینی می شود.

با توجه به همراهی ناپایداری های فصلی و محلی همزمان با فعالیت سامانه بارشی، در مناطقی از استان میزان بارش قابل توجه خواهد بود. لذا رعایت توصیه های هواشناسی، لزوم تدابیر پیشگیرانه تاکید می شود.

همچنین از فردا دمای هوا در اغلب مناطق استان نسبت به امروز چند درجه ای کاهش یافته؛ به طوری که در اوایل هفته آینده هوای نسبتاً خنکی در سطح استان بویژه در نوار شرقی و مناطق مرکزی انتظار می رود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما