شناسهٔ خبر: 67284387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

رسانه‌ها به مردم برای حضور حداکثری و انتخاب نامزد اصلح کمک کنند

گنبدکاووس- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به نقش و جایگاه رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی و جهت‌دهی به افکار عمومی، بر لزوم تلاش مضاعف اصحاب رسانه برای حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب نامزد اصلح در هشت تیر تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران، فعالان قرآنی و مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان گنبدکاووس بیان کرد: انتخابات پیش‌رو از مهمترین انتخابات‌ در نظام جمهوری اسلامی است که مشارکت حداکثری مردم همراه با حفظ وحدت و انسجام در آن الزامی است.

وی با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی، به برخی ویژگی‌های شخصیتی و اصول مدیریتی رئیس جمهور شهید از جمله «مردمی و انقلابی بودن، خستگی ناپذیری و کار و تلاش شبانه‌روزی، باور نخبگان و اعتماد به توانمندی‌های داخلی و نیز ذلت ناپذیری و مقاومت در برابر دشمنان» اشاره کرد و افزود: برخی دستاوردهای دولت سیزدهم در طول ۴۵ سال گذشته کم نظیر بوده است.

رسانه‌ها به مردم برای حضور حداکثری و انتخاب نامزد اصلح کمک کنند

گرزین ادامه داد: مهار کرونا و جلوگیری از فوت روزانه ۷۰۰ نفر از مبتلایان به این ویروس در کشور، آزادسازی سواحل دریاها در شمال و جنوب، تسهیل دریافت وام برای صاحبان کسب و کارها، احیای تعداد زیادی از واحد تولیدی راکد و نیمه تعطیل، شفاف‌سازی صورت‌های مالی دولت، کسب پایین‌ترین نرخ بیکاری و بالاترین حجم ترانزیت کالا در ۴۵ سال گذشته، تسویه بدهی به نظام بانکی، ساخت بزرگترین نیروگاه تولید برق و طرح انتقال آب دریا به نقاط مرکزی از جمله دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم بوده است.

وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی طی سه سال ریاست جمهوری ریل انقلاب و آرمان های آن را که در دولت قبل به سمت غرب گرایش پیدا کرده بود، به مسیر اصلی انقلاب بازگرداند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید برضرورت اطلاع‌رسانی ویژگی‌های شخصیتی، اصول مترقی مدیریتی و دستاوردهای دولت سیزدهم شهید رئیسی از سوی رسانه‌ها برای مردم، اظهار کرد: رسانه‌ها باید با آگاهی‌بخشی به مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات هشت تیر و انتخاب نامزد اصلح، به استمرار مسیر خدمتی رئیس جمهور شهید کمک کنند.

گرزین همچنین گفت: تنها راه تضمین پیشرفت کشور، مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان و دشمنان انقلاب است همانگونه که آیت الله رئیسی این کار را کرد و برای نظام اسلامی و مردم آن در جهان عزت آفرید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس هم در این نشست از برگزاری مراسم‌های ویژه بزرگداشت دهه امامت و ولایت از جمله برگزاری جشن و میهمانی یک کیلومتری به مناسب عید سعید غدیر و پذیرایی از ۳۵ هزار نفر از شهروندان گنبدی با برپایی ۶۰ موکب خبر داد.

حجت الاسلام احمدرضا کریمی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه از بازوان مقتدر و توانای جامعه و نیز مدیران و مردم در اطلاع رسانی هستند که می‌توانند با هدایت‌گری و ایجاد شور اجتماعی زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو در هشت تیرماه امسال فراهم کنند.

به گزارش ایرنا دراین نشست برخی از حاضرین به بیان نقطه نظرات خود برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری پرداختند.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

نظر شما