شناسهٔ خبر: 67337414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عدالت اصلی‌ترین رویکرد سعید جلیلی در اداره کشور است

قزوین - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد اصلی سعید جلیلی برای اداره کشور مساله عدالت است و در گرفتن هر تصمیمی منفعت مستضعفان و اقشار پایین جامعه را در نظر می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیرحسین ثابتی عصر یکشنبه در اجتماع بزرگ حامیان دکتر سعید جلیلی که در مسجد غدیر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برخی از ستادها در این ایام حساس به جای اینکه با مردم صحبت کنند و دلیل و منطق و استدلال برای انتخاب فرد اصلح بیاورند، فقط شور و هیجان راه می اندازند اما انتخابات فرصتی است که اگر شور داریم باید شعور آن را هم داشته باشیم.

وی ادامه داد: سعید جلیل، شخص اصلح این انتخابات است چرا که چندین و چند سال در مقام های مختلف سیاسی فعالیت داشته و حتی مخالفان ایشان قبول دارند که سعید جلیلی ضدفسادترین و پاک ترین چهره ای است که در نظام وجود دارد.

ثابتی گفت: جلیلی چندین سال است که در جایگاه نمایندگی رهبر انقلاب در شورای امنیت ملی فعالیت کرده و هیچ حاشیه و فسادی نه خود و خانواده اش ندارند و صادقانه با مردم حرف زدند و امروز هم بسیاری از معتمدین آن می گویند سعید جلیلی پاک دست ترین و امین ترین در حفظ بیت المال است.

این مسوول ادامه داد: دولتمردان زیادی اعتقاد داشتند که دولت مسوولیتی نسبت به وضع افراد تهی دست جامعه ندارد اما این تفکر اشتباهی است و آقای جلیلی بارها گفته که در هر تصمیمی به مساله فاصله طبقاتی توجه ویژه ای خواهد داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده حجت شرعی دارم که می گویم آقای جلیلی آماده ترین فرد از جهت شناخت مشکلات کشور و راه حل های آن است چرا که استان به استان رفته و از نزدیک مشکلات کشور را بررسی کرده و با طیف های مختلف کارشناسان جلسات متعددی برگزار کرده و اکنون نمی خواهد آزمون و خطا کند، بلکه راه حال ها را می داند.

وی با بیان اینکه جلیلی در اولویت ها و موضوعات مختلف کشوری فهم کارشناسی‌ پیدا کرده است، گفت: بسیاری معتقدند جلیلی در حل مشکلات کشوری اهل تعامل نیست، ما می گوییم بله، ایشان با اصحاب زر و زور و تزویر اهل تعامل نیست اما با دانشجو، دانش آموز و اقشار مختلف مردم در سطوح جامعه ارتباط عمیقی دارد و جایگاه بالایی برای دانش آموزان و دانشجویان کشور قائل است.

ثابتی با بیا اینکه بسیاری از مردم ضد انقلاب نیستند بلکه گلایه های نسبت به مشکلات موجود جامعه دارند، گفت: مردم انتظار دارند که قدرت تصمیم گیری رییس جمهور باید در مواقع بحرانی بالا باشد و با یک تصمیم بتواند وضع منطقه را عوض کند.

این مسوول یادآور شد: سعید جلیلی تنها کاندیدای این انتخابات است که ۳۵ سال کار سیاست خارجی انجام داده و بسیاری از مسوولان خارجی آن را می شناسند و ایشان نزدیک ترین گزینه به رهبر جمهوری اسلامی است و اگر امروز وعده ای می دهد می داند که آنها عملیاتی می شود و تا تامین منابع آن وعده ها را هم در نظر گرفته است.

وی افزود: بسیاری می گویند در این انتخابات، بین بد و بدتر یک گزینه را انتخاب می کنند اما طرفداران جلیلی بر اساس ماهیت و شناخت خود از شخصیت ایشان معتقدند آقای جلیلی بهترین گزینه است.

ثابتی گفت: امروز در بسیاری از نظرسنجی ها جلیلی نفر اول است، چرا که مردم مسوول دلسوز و پرکار می خواهند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: جلیلی به هیچ وجه انصراف نمی دهد و جدی عمل کرده و وارد میدان شده است و امیدواریم تا آخر این هفته با مشارکت مردم فرد اصلح انتخاب شود.

نظر شما